Pagini

28 nov. 2011

Gradinile Seraiului s-au deschis si flori si apa de trandafiri au impanzit orasele "regatului" turcesc....

In tot acest timp Europa se ineca in zoaie,sifilis,raie si holera....!!!

Ne anunta Lavinia Maria Kandilici, importata de buna voie de otomani.
Ce mai putem slavi in Otomania si nu avem in Europa.....??
Sa vedem......



Pe cand in Europa cea faimoasa se ardeau pe rug saracii oameni bolnavi de epilepsie, pe cand faimoasele tari erau pline de boli venerice si altele molipsitoare cum ar fi raia si holera.

Pe cand in faimoasa Franta Baronii umblau cu valeti ce le carau galetile cu excremente si isi puteau face nevoile chiar si in strada fara nici o problema, pe cand Europa era total in ceata nestiintei si cei destepti ce ieseau ii credeau ori nebuni ori vrajitori si erau executati....pe cand pe strazile Europei miroseau a urina ---- in frumosul regat Otoman strazile erau inpodobite de flori si mirosea a apa de trandafir iar oamenii bolnavi erau tratati cu muzica si cu citirea versetelor din Koran, oamenii "cu minte" erau ascultati si dusi in universitati si ideile lor erau puse in practica, Erau respectati.

Oamenii cu boli molipsitoare erau dusi in carantine speciale si erau tratati de doctori (!), inventiile pe orice plan erau in floare.... si se lucra foarte mult la asta.
Otomanii insa ce au facut :au initiat un sistem de invatamant unde veneau chiar si din Europa (marii domnitori au invatat aici )pentru a se lectura si a invata. Dupa universitatile si marele laboratoare de la Bagdad a urmat Constantinopolul (Islambool) .(sic!)
Chiar daca evreii si crestinii erau cei cu ideile... sub cui protectie erau?
Asta si se explica cum multi din europa care aveau idei stralucite erau importati si veneau de buna voie la otomani....(!!!!)
.................................................

Am fost tentata sa comentez, dar m-am abtinut.

O asemenea perla de ignoranta,prostie,rautate si prost gust se recomanda singura.
..........

Perla se afla  si ne poate mangaia vederea pe Islamic Host unde
da din coate si respectiva. 
http://islamic.host.org/index.php?/topic/466-secte-desprinse-din-islam-druzii/page__st__20
pagina a doua

21 de comentarii:

Anonim spunea...

Asta nu e aceeasi Lavy ,administratorul de pe Islamic Hoast, care si-a declarat fidelitatea fata de teroristul Osama bin Laden si atasamentul fata de ideologia si deviza sa,cea care se agita cu proiecte pentru Romania? Plina de sine si doarme-n ignoranta! As monitoriza-o de cum trece granita pentru activitati suspecte de terorism. La ce minte alienata are, te poti astepta la orice!

b.d. spunea...

M-am uitat pe calendar sa fiu sigura ca nu gresesc.
Mai este ceva timp pana la 1 Aprilie...

idolatrie otomana spunea...

ha ha ha ... "chiar daca crestinii si evreii erau cu ideile" :))) adica recunoaste cine a fost mintea luminata in Imperiul Otoman, nu?

hai ca am ras bine! Cred ca-i o drama pt ea prezentul mizerabil turcesc, ce se scalda in mediocritate, in contrast cu paradisiaca descriere a imperiului.

De obicei musulmanii idolatrizeaza pe arabi, in sfarsit o idolatra otomana!

viorica abbu spunea...

b.d...incepusem sa intru la idei.
cu primavara asta araba, nu cumva sa ai vre-o alergie de primavara!

Aceasta Lavy,(numele latin Larvy) este "administratoarea" pe Islamic Host.
O papusa cu putin creer,umflata artificial probabil datorita activitatilor umanitare si donatiilor bosilor ei de la IHH Terror Group &.

Are cateva fixuri:
-Unul este ca din cauza lui Ataturk,scrisorile bunicilor nu au mai putut fi citite de nepoti din cauza schimbarii alfabetului.Poti crede ca cei 8 % stiutori de carte din Turcia de atunci se ocupau numai cu mailuri.
-Al doilea fix, este ca in toate tarile arabe aflate in curatenia de primavara se folosesc spray-uri pe care scrie in ivrit.
-Al treile fix este sa fie "vara" cu toata lumea inclusiv cu evreii.
-Al patrulea fix este inteligenta cu care este dotata,un fel de geniu pustiu.
-Mai sunt cateva fixuri,de pe unele chiar a sarit.

viorica abbu spunea...

As monitoriza-o de cum trece granita pentru activitati suspecte de terorism. La ce minte alienata are, te poti astepta la orice!

Ei,anonim.
Oamenii astia care fac propaganda,au grija sa se opreasca in fata faptei.
Doar de aia si fac propaganda,ca in plasa ei sa prinda activisti naivi si inocenti,tineri spalati la creer in moschei,astia sa faca actul terorist,ea si alti "patroni de proiecte",prefera sa fie in siguranta.

xxx spunea...

Lavinia Kandilici e agramata ...

viorica abbu spunea...

xxx,daca ar fi singurul ei defect, am fi prietene la catarama.Nici eu nu le am cu ortografia....

Corneliu spunea...

Prostul nu e prost destul
daca nu e si fudul...

Anonim spunea...

Credeti ca principiul 'cine se aseamana se aduna' functioneaza si in cazul Laviniei ?
Am vazut si opinii diferite de cele ale ei. Este ea tolerata sau acceptata ,dat fiind faptul ca da deseori cu mucii in fasole ?

Blandu

viorica abbu spunea...

Functioneaza partial...cu ea se aduna Fatima Dandanache si cateaua de paza a islamului aia de pazeste ca prin partea ei sa nu fie atacata religia,Hamza cel viteaz si Munir cel groaznic.
De asemeni cotizanti ai IHH.
Mai sunt cativa scriitori in araba si ...cam atat...
Probabil ca adevaratele culise inca nu le-am aflat,dar ma stradui...

Anonim spunea...

Viorica vezi asta nu-mi place la tine , stai putin timp pe Islamic Host, comunici cu ei si iar te intorci si ai batjocoresti , sa sti ca nu-i frumos ,gaseste-ti alte subiecte de conversatie aici la tine ca daca stai sa cauti ai gasesti o gramada ,mai uita-te la tv vezi ce mai fac ai nostri , comenteaza ceva de cursul euro si usd , ca tot a luat-o razna , eventual fa-ti o emisiune la fel ca a lui Dan Diaconescu si ramai toata ziua online cu telespecatori tai , dar lasa-i in pace pe musulmani , lasa obiceiurile lor in pace , fiecare are dreptul sa-si exprime parerea , asa online cum o fac ei , ce daca isi expirima parerea inseamna ca ea se transforma in realitate ? , eu nu te inteleg de ce-ti face placere sa-i persecuti tot timplul , ce noi nu avem aici destui romani fanatici ? se leaga cineva de ei ? si asa ne comfruntam zilnic cu o groaza de probleme de ce sa ne mai bagam si in mancatoria asta ? , gandeste-te ca intr-o zi o sa dai nas in nas cu unul dintre acele persoane pe care le-ai facut in toate felurile , si o sa vorbesti cu ea sau cu el , cum o sa te simti daca iti ve-i da seama ca este o persoana de milioane care nu merita atatea jigniri din partea ta si a celor care te sustin aici ? , sa nu-mi spui ca no sa te intereseze ca nu te cred ,
Eu cred ca si tu ai un suflet minunat si faci aceste lucruri din lipsa de ocupatie , parerea mea este sa te mai gandesti inainte sa mai postezi anumite lucruri pe net , aceste lucruri vor ramane muuuuult timp de acum inainte si mai tarziu cand vor creste copiii nostri , ai tai , ai mei, ai disverselor persoane despre care ai scris poate o sa-i afecteze intr-un anumit fel ,

te las si sper ca mi-ai inteles msg , nu vreau sa crezi ca i-au apararea nimanui , este o simpla marere a mea

viorica abbu spunea...

O parere pertinenta,de care asi tine imediat seama.
O intalnire fata in fata -? de ce nu ? Este posibila.
Vreau insa sa-ti punctez cateva lucruri.
-romanii cu problemele lor,cu tot ce este negativ in societatea romana,in religia crestina gasesc "n" forumuri sa le discute,sa le blameze si sa le indrepte.Pentru ca exista acesta dorinta.Nimic nu e TABU.
Inclusiv la nivel de stat,modelandu-se legile in asa fel incat mare parte din cele negative in societate sa poata fi -daca nu desfiintate,macar indreptate.

Ceea ce vreau sa spun mai pe scurt, este ca ne descurcam minunat singuri,noi si maghiarii, musulmanii,evreii,sasii sau cine mai traieste impreuna cu noi.

Dar dinspre desert in ultima vreme, bate un vant dogoritor si aduce cu el nisip si nu numai nisip aduce conceptii straine de cultura,de obiceiurile, de educatia noastra.Ca este desertul Saudiei,sau deserul Iranului sau desertul turcesc.Nici asta nu ar fi problema,daca s-ar intoarce inapoi si nu ar lasa urme.Dar din pacate lasa urme.
Si sa faci deosebire intre cei ce vin cu ganduri bune si cei ce ti-i spun aici.

Multe fete increzatoare,nerabdatoare sa parvina repede,sa fuga din ceea ce ele cred ca este iadul comunist sau un loc in care nu au nici-o sansa sa se ridice din cauza lipsei totale de calificare si dorinta de munca,viseaza cai verzi pe pereti.Iar ca urmare a visului, scuipa intai unde au baut.Unele.
Totul le miroase, totul le pute, nimic nu este curat de a fi mancat,nimic nu este atat de minunat ca in cele 1001 de nopti care le asteapta.

Nu pot sa tac, anonim,nu pot sa tac.
Cand cineva imi apune ca bunicii si strabunicii mei, sunt de fapt musulmani,dar din orbire au ales o credinta falsa cum e crestinismul,cand cauta cu lupa la toate religiile nepotriviri ca ni le scuipe in fata,ei bine dragul meu anonim cat sunt eu de atee ma infurii.Can vad ca in spatele vorbelor frumoase si mieroase se ascunde un singur lucru -o lume cu o singura religie sau moartea,nu pot sa tac.
Cand vad cum se manevreaza democratia si este folosita ca parghie ca sa ma ingenunche pe mine in tara mea ,sa mi se dicteze ce sa desenez,ce sa scriu,ce sa cant,ce sa sculpez sau sa pictez ca sa nu deranjez niste venetici carora le-am deschis usa sa le sau paine si apa ?

Si am sa le spun in fata si am le spun pe forumul lor, ca si aici, fara sa ascund nimic fara sa ma ascund.Caci nu religia este problema mea ci orbirea cu care o aplica.

Fara cuvinte mari,dar este tot un fel de patriotism.
Asa il inteleg eu si asa vreau sa ramana tara mea - curata de influente nepotrivite,in afara planurilor fundamentaliste de orice fel.

M-ar bucura ca cele scrise sa ramana mult timp pe net,m-ar bucura sa fie citite de copii celor de azi,inclusiv ai mei.
Este sansa si speranta sa faca diferenta intre adevar si masluirea lui.

viorica abbu spunea...

PS pe islamic host m-am autosuspendat o saptamana,pentru am considerat ca am vorbit nepotrivit despre natiunea turca.
Daca nu era autosuspendarea, tot ce am scris aici scriam acolo.
Eu nu merg cu doua masuri

Anonim spunea...

dupa ce am scris o gramada nu stiu ce-am facut si mi-a disparut tot

Anonim spunea...

Anonim 15:16: dar cine nu lasa pe Lavy, Fatima si altele sa-si expuna parerile liber? Ele aleg sa le faca publice, nu le obliga nimeni. N-avem voie sa comentam, n-aveam voie sa radem, n-avem voie sa spunem nimic despre ceea ce scriu unii oameni ?

Anonim spunea...

"fiecare are dreptul sa-si exprime parerea , asa online cum o fac ei... "

Daca fiecare are dreptul sa-si expuna opinia, de ce nu avem si noi dreptul sa ne-o spunem pe a noastra?

Anonim spunea...

Treaba cu le cam miroase si pute rau cam are dretate Viorica. Dar cele mai multe fete maritate cu musulmani si devenind ele insele musulmance nu-si renega originile si nici faptul ca le-au placut caltabosii si vinul fiert cu piper si scortisoara . :-) Pana una alta traiasca 1 Decembrie!

Blandu

viorica abbu spunea...

DA,DA,DA
Blandule,multe,foarte multe fete raman cu sufletul la Romania,cu dorul de ea,de familie,de parinti si de prieteni si nu se schimba ostentativ.nu vorbesc jumatate romaneste jumatate arabeste ca sa fie IN in lumea musulmana.....NU.
Am multe nume,nu le pomenesc, sa nu cumva sa uit si sa nedreptatesc pe cineva, dar sunt multe.
La ele insa primeaza modestia si decenta.

Anonim spunea...

Daca am pofta de caltabos pot sa-mi fac si acum ca exista mate de oaie si carne de vita sau de oaie , nu trebuie sa ne uitam originile in nici un caz dar nici nu trebuie sa facem ceea ce spun ele , familiile nostre , tara noastra ne sunt drage , aici ne-am nascut si aici am crescut
orice om daca asi schimba religia este tentat sa faca cercetari cat mai multe , in primul rand trebuie sa-si inteleaga noua religie forte bine , sau cat mai bine , islamul este o religie pura , dar din pacate sunt multi care o inteleg gresit , asa cum se intampla si la crestini aici numai dumnezeu sa ne ierte ,
suntem pe doua fronturi diferite dar dumnezeu este aceelasi , indifent cat ne-am stradui sa ne contrazicem noi , tot la unul dumnezeu vom ajunge ,

viorica abbu spunea...

Ultimul anonim...te-ai apropiat atat de mult de adevar,asa cum il vedem unii dintre noi,ca l-ai atins cu mana....!!!

Toate religiile sunt coduri de conduita,intocmite spre a educa oamenii si a le da instrumentul educational,juridic de a actiona caci au aparut cand acest lucru lipsea.
Cum i se prezinta omului credincios aceasta conduita,cum o receptioneaza el,cat de dependent devine si cum i se potriveste sa o aplice depinde de la natie la natie,de la caracter la caracter si de la zona la zona ..

viorica abbu spunea...

DUMNEZEU NU ESTE ACELASI.


Sau mai exact nu este perceput ca fiind acelasi...

De altfel, Dumnezeu evreilor le-a vorbit direct,crestinilor le-a trimis fiul, iar musulmanilor le-a trimis un inger...nu este un semn clar ca fiecare are Dumnezeul lui,potrivit firii lui ??
Caci altfel cum se face ca ne luptam de sute de ani ca sa castige un anumit Dumnezeu ???

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...