Pagini

21 nov. 2011

Conferinta mea de presa virtuala (sau invers)



Dragii mei,mi-am vazut visul cu ochii...
L-am vazut si chiar l-am mirosit ca era dupa sfantul Gabriil.
Uaaau !
Am avut prima mea conferinta de presa.
Adevarat ca era prezenta o singura presa, in persoana administratorului de bloc si ala putin ametit (administratorul) de incepuse sa se clatine incetisor (blocul)
Si ce emoti...ce emotii....
Emotii mai am si acum....cum sa nu....?! --daca ma prinde...?
Si ce intrebari...ce adanci,ce pline de miez.Tot timpul s-a scobit presa in dinti din cauza miezului...
Adanci,pline de continut si inteligenta.

Da las ca si eu i-am raspuns.
Ciuma dracului de presa,
 credea ca ma incuie...

"-Cum faci de tii prima pagina a ziarelor,a televiziunilor si nu in ultimul rand a web-ului,forumurilor,care este secretul succesului tau ? "

Da i-am zis-o...
"Eu tin prima pagina a ziarelor numai o zi ...apoi spal geamurile cu ele.La mine nu exista lucruri care sa se invecheasca.Iar de televiziune, ia te rog sa nu faci misto ca stiu ca nu are pagini. Web ala nu stiu de unde ai scos mata neamtu asta,noi suntem romani neaosi si ne mandrim.Asa ca secretul meu domnule presa il stie tot blocul stimabile, de cand stateam la parter,eram pereche tanara si nu aveam  bani  sa cumparam perdele..."

Asa-i ca nu i-a mers cu mine?
Da.presa e grea de cap si nu se lasa.Zice:

-"Care este adevaratul motiv pentru care ai sustinut campania "Flotila Libertatii 1" si mai apoi " Flotila Libertatii 2".
A coincis acest motiv cu principiile tale,care sunt acestea si daca sunt intradevar ale tale sau sunt imprumutate de la altii?"


La intrebarea asta a presei am ramas nitel pe ganduri.Adevarul e ca vad episoade multe la televizor,dar mai stiu la ce numar au ajuns ?
Ca mi-a zis aia de la 7 ca le mai si repeta,cu toate ca eu nu am observat.

Dar las ca-l incui eu :

" Stimata presa,eu stiu ca nu am avut flotila la Alba Iulia. Am avut Campie.
Campia Libertatii.
Unde am venit cu totii si ne-am imtalnit la mijloc.Si nu e 2 e 1 ....1 decembrie......
Poti sa scri asta, ca eu tin cu tara mea si nu cu flotilele dusmane.
Si apoi iti permiti cam mult- cat oi fi tu de presa-.eu afara de un algocalmin sau tigari nu imprumut nimic si de la nimeni.Si imprumut aici in bloc.Nu ma duc nici in Spania,nici in Italia, ca aia e oameni lipsiti de scrupule, de religie si de inima.
Poate inima sa aiba putin ca pleca vecinul de vis-a-vis care e doctor de inima.
Dar religie precis nu au, ca se inchina invers Ptiu...Ptiu pe pustii satano...!!"

Casca presa o data,de doua ori,apoi puse ultima intrebare;

"Dar daca ar fi sa fii tu intrebata pe care din cele 7 pacate le detesti mai mult ce ai raspunde si aici
ma refer la prostie,recursul la scuze( nu stiu, n-am stiut),fanatism,invidie, trufie,turnatorie sau rautatea gratuita ? "

Stiam....Stiam ca asta vrea....!!
Batul-ar toaca !!
Stiam ca vrea sa ma aduca la pacat.Cine altul ar chema o femeie singura la 10 noaptea pentru conferinta de presa ???
Da nici eu nu sunt dusa la biserica.
Chiar de loc.

"-Asculta presa,cat oi fi tu de universala,sa nu te iei de nevasta de doctor.Ca eu era sa fiu vedeta, dar am avut ghinion si s-a amanat.plecarea, altfel luptam cu toate morile de vant impotriva tuturor pentru cauzele care ma integreaza.
Pentru eliberarea prizonierilor de pe Moby Dick,pentru ca altii sa traiasca religia in pamantul unde se afla.
Asa ca nu stiu cum e la altii dar la mine "albul e alb si negru e negru".

Presa casca iar .
Casc si eu.
Dar eu pun mana la gura.

'Ei..." zice..."o sa public maine.
Daca iese cu reyting ne mai vedem odata."

"Pofta-n cui -ma gandesc eu
Odata si fara bani ,ajunge....!!!"

........................
(a doua zi dis. dis.. de dimineata......)

dragii mei ...A APARUT....!!!!!
A APARUT conferinta mea de presa....!!!!!!!!
cititi  si dati mai departe........:

http://islamic.host.org/index.php?/topic/432-conferinta-de-presa-virtuala-reporter-askary/page__pid__3188

12 comentarii:

Anonim spunea...

Mai Viorico,am ras mama, de ma dor falcile.
Asta e perla-perlelor tale.
Auzi la ea: -Sterge geamurile cu prima pagina apoi cu neamtul,sau aia de se inchina invers, dar tare e cu Campia.
Viorico ai talent,fa ceva cu el.

Anonim spunea...

Fa pocito,numai de misto iti arde.
Da cine esti tu fa, tuta dracului ??

Anonim spunea...

Ascary din cate am citit si inteles e cam mistocar. Am impresia ca ori este bascalie de la cap la coada ori si-a luat ceva " verzisori" sa-l promoveze pe administratorul Lavyy.Bun si pamfletul tau Viorica,ai talent cu carul :-)))

Blandu

viorica abbu spunea...

Ascary face misto.
Sa-l vad insa, cum se coboara din pomul prea inalt in care s-a suit.
Acolo altcinecva este administrator,cineva serios care stie ce este un forum si cum sa fie condus.
Aceasta Lavy arata ca o paunita imbatata de propriile pene,cotcodaceste ca o gaina care a facut un ou de gasca.
Om de afaceri,scriitoare, reporterita, jurnalista, donatoare,islamista, este din toate cate nimic si nimic din toate.


dar daca am ghicit,jur ca-i cer lui Ascary un interviu.

Anonim spunea...

misto, facem misto, dar l-ai fi putut lasa pe Sfantul Arhanghel Gavril deoparte; nu te-ai putut abtine nici de data asta :) Tu vrei sa fii profetesa ca Abbu G. White.

Alexandra spunea...

Tocmai am citit interviul Ascary-Lavy si am ramas fara cuvinte. Trebuie sa-l recitesc, ca din ce a scris Lavy reiese ca ea ii ia apararea lui Osama bin Laden, ii justifica crimele odioase, ba ii spune si sheik, adica din ce a spus reiese ca in numele credintei, tu poti sa faci orice crima, genocid, sa te arunci in aer, sa omori oameni nevinovati. Iar la alta intrebare spune ca uraste cel mai mult criminalii si tradatorii. Pare o contradictie ... nu credeam ca exista musulmani care-l idolatrizeaza pe Osama. Oare toti cred asta despre el, il privesc ca pe un erou, ce nu poarta nicio vina? ma cutremur... trebuie sa mai citesc odata, poate n-am inteles eu bine.

Alexandra spunea...

Se pare ca a fost o parere strict personala, am vazut acum punctul oficial al invatatilor musulmani. Ma miram eu sa fie Osama "erou", doar erou presupune sa lupti intr-un razboi drept, armata 1 vs. armata 2, nu miseleste, prin acte reprobabile impotriva civililor nevinovati, atacuri sinucigase si terorism.

viorica abbu spunea...

Parerea ei "strict oersonala" este propagata si imbratisata de cei ce se ocupa " umanitar " de a creea dezordine si intretine conflictul in orientul mijlociu ,in special intre arabii de langa Israel si acesta.Sunt cei ce umbla cu donatii,flotile boicoturi si propaganda ce indeamna la distrugere si la ajungerea la marea Ummah musulmana.
"Prosti....dar multi...."

viorica abbu spunea...

Parerea ei "strict personala" este propagata si imbratisata de cei ce se ocupa " umanitar " de a creea dezordine si intretine conflictul in orientul mijlociu ,in special intre arabii de langa Israel si acesta.Sunt cei ce umbla cu donatii,flotile boicoturi si propaganda ce indeamna la distrugere si la ajungerea la marea Ummah musulmana.
"Prosti....dar multi...."


PS de altfel postarea cu pricina a ajuns repede la cosul de gunoi

Anonim spunea...

Oameni cu gandirea lui Lavy sunt la fel de periculosi pentru comunitate ca si norvegianul ala, care, si-a "aparat credinta" , a tras un semnal de alarma impotriva islamizarii, a oamenilor gen Lavy. Lavy ar trebui sa aplaude gestul sau, doar asa a gasit el de cuviinta sa-si apere credinta, prin terorism.

Anonim spunea...

Sa vad daca administratorul unui form islamic mai spune ca a-ti apara credinta este sinonim cu terorismul, cand a sari unul in aer cu familia lui cu tot, aflata la plimbare prin mall.

viorica abbu spunea...

Administratorul acelui forum islamic este o persoana detasata de toate astea.
Lavy este o papusa goala de continut, careia i se da impresia ca este inteligenta,activa si productiva,de fapt o papusa manevrata de interese ce ea nici macar nu le intelege in totalitate.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...