Pagini

13 feb. 2011

Revolta romanilor impotriva "Valentine Day"...

In cautarea de vinovati pentru distrugerea industriei romanesti,a invatamantului, a sistemului medical si social,Romanii pot rasufla usurati...
Sfantul Valentin...Acest giggolo nerusinat,le distruge natiunea.
Acest romantic intarziat,le distruge familiile...
Desigur,unii cumpara o floare sau un parfum sau  pe amandoua,  iar altii sfideaza pe acest Romeo si cumpara discuri si casete cu "Dragobetele"
Fiecare este invidios si suparat pe celalat,dorinta de razbunare creste,copii nu se mai joaca impreuna iar barbatii dimineata cand ies la lucru se urca in tramvaie diferite....
Este o rusine...o rusine sa serbam acest ....acest..sfant care nici macar nu-i al nostru si sa uitam datinile din strabuni...

ia stati o clipa...cand ati auzit ultima data de  Dragobete???
nu ati auzit niciodata ???
cand?
acum 5 ani???  si nu stiti ce inseamna???
dar sunteti revoltat pana la maximum...???
o nerusineare ?? adusa de strainii care ne vor tara ????  mai...mai....

doamne fereste -cum ne lasam sufletul prada ispitei satanice...mai rau ca paganii...
auzi  -Valentine day......ziua dragostei....doamne pazeste ...de dragoste ne arde noua ???
cu nenorocirile astea pe cap si cu saracia asta ?
la dragoste ne e capul? ziua dragostei ?ziua indragostitilor??
cand din cauza saraciei sunt mai mult divorturi....
da suntem amarati si manipulati,suntem incatusati in itele comploturilor internationale
si noua sa ne arda de "ziua dragostei"
da-o ciorilor de dragoste...ca din 8 copii 8 sunt in strainatate din cauza nevoilor.

da...Dragobete e altceva...nu stiu ce e da, ..suna romaneste...suna crestineste...ai la ce sa te inchini...
nu....nu stiu daca sunt si moaste de dragobete...nu am auzit....o sa intreb popa...
chiar daca e pe 24,sau 28 februarie sau la l, 3 sau 25 martie,dupa zona.
iar Valentine day pe 14 februarie

Asa ca dragii mei. .............DRAGOSTEA E NUMAI UNA....

chiar are importanta  cum o cheama ????

7 comentarii:

delma spunea...

ha ha ha, moaste de dragobete! asta a fost BUNA. nu m-as mira deloc sa apara

probabil... nu, sigur m-am schimbat de cand am comentat prima oara pe blogul tau. nu-ti fa griji, nu comenteaza nimeni in locul meu si nu imi tine nimeni pistolul la tampla facandu-ma sa scriu "tampenii" aici sau in alta parte.

happy dragobete 2u2 :)

p.s.: abia acum mi-am dat seama ca atunci cand vorbisem urat de basescu eram logata pe contul de blogspot de-mi aparuse avatarul. devenisem paranoica ca esti tu pro base si de fapt de aia l-ai sters. :) oricum, avatarul ala reprezinta logo-ul formatiei mele preferate, bad religion, l-am adoptat cu mult inainte de a auzi de islam.

b.d. spunea...

@Viorica,
off topic :
blogul ''Pe ganduri'', a fost sters ?

Si on topic,
Happy Valentine Day, sau,
Dragobete, sau,...ce iti doresti !

Dragoste sa fie !:)

viorica abbu spunea...

delma,crezi sau nu, eu te simpatizez.
desigur ca nu m-am gandir ca te-ai schimbat fiecare comenteaza cu nuante -ca sa zic asa- depinde de subiect.
cu avatarul acela a fost o probleme.
mai putin pentru mine,mai mult pentru unii vizitatori care sunt credinciosi si carora le respect credinta.
nu,nu fac politica si detest cam toti politicienii...
in rest...multa iubire,asa cum spune b.d...indiferent de la cine Valentine sau Drogobete

viorica abbu spunea...

b.d mersi pentru vizite...
eu nu am avut blog "Pe ganduri"

asta pentru ca intai fac apoi ma gandesc.....!!!!!!!!!!!!!!!

b.d. spunea...

Ma refeream la blogul din ''sertarul tau cu bloguri'';), pe care-am incercat sa-l accesez ieri, si ma anunta ca, a fost sters...
Azi este accesibil din nou...

mihaela spunea...

apropos de dragostea e numai una mi-am adus aminte de un banc

La scoala profesoara ii pune pe elevi sa faca, ca tema de casa, o compunere cu titlul "Mama e numai una".
A doua zi Ionel este rugat sa-si citeasca compunerea lui "Mama e numai una":
-Odata veneam de la joaca si la mine in camera am gasit o minge mare, mi-a cumparat-o mama, mama e numai una!
Gigel urmatorul "Mama e numai una":
-Ma plimbam cu mama prin oras si intr-o vitrina am vazut o bicicleta frumoasa, a vazut mama ca imi place tare si mi-a cumparat-o, mama e numai una.
Bula acum este randul tau, "Mama e numai una":
-Odata veneam flamand de la scoala, si intru in casa si strig :mamaaa mi-e foame, la care mama imi spune: vezi ca in frigider sint trei chiftele, deschid frigiderul:"mamaaa e numai una".

Anonim spunea...

Bati campii Abburico...ca de obicei

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...