Pagini

23 mar. 2012

Proiectul ''Micul Musulman"

Uite, nu m-am gandit la asta.
Nu m-am gandit ca in  afara de noi oamenii mari,mai sunt si copii,
Copiii care traiesc in atmosfera familiei cu tot ce implica ea.
Religie,educatie,cunostiinte generale si mai ales pilde.
Caci pildele sunt extrem de importante pentru imaginatia bogata a copiilor.
Pildele sau eroii.
Copii nostrii de fapt nu au eroi...
Nu pot sa spuna..."Vreau sa semen cu Tarzan", cu "Micul print", cu  "Henrry Potter"
Lipsa noastra de radare si de timp ii face si mai dezorientati.

Ca atare un site pentru copii este mai mult decat binevenit.
Un site pentru copilarie si despre copilarie,un site facut la nivelul ochilor lor.
Si pe intelesul lor

Maria Lavinia Kandilici a facut un asemenea site pentru copii musulmani.
Primul in Romania si in limba romana.
Daca am critici??
Am, nici-o grija !!
Dar nu asta este important acum.
Important este sa funcctioneze,functionand se poate imbunatati.
O mana de ajutor nu ar strica....ce ziceti ??


















http://www.miculmusulman.com/

5 comentarii:

Anonim spunea...

Micul musulman e indoctrinat de mic de parinti ca evreii sunt o pacoste, "omul rau". Lavinia Kandilici stie asta, astfel incat spre deliciul parintilor, a postat pe site o povestioara legata de evreul nesimtit, numai buna de citit copilasilor musulmani. Ce pilda "frumoasa"!

viorica abbu spunea...

Bun.
Ce facem atunci ?
Corectam sau numai criticam ?
Eu am hotarat sa adopt prima varianta.

Povestea este scrisa de un copil.
Pentru acest copil cuvantul "evreu" va ramane cu o conotatie negativa,daca nu este corectat.
Daca este o scapare se poate corecta,daca este o conceptie se poate combate

karma police spunea...

exact asta e problema mea-tinerii nu au exemple, nu au eroi..buna idee

maya spunea...

D-na Abbu , frumos ca ati postat spre promovare acest site, intr-adevar merita atentie, asa cum ati spus , dincolo de disputele maturilor , care nu-si au loc intr-un astfel de loc.Sper sa se implice cat mai multi inshAllah.

simona spunea...

buna .ımi pare bine ca ati facut aşa ceva.va felicitam.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...