Pagini

8 mar. 2012

FORBES isi anunta miliardarii anului ...eu inca nu am aparut.

Asadar criza economica m-a atins si pe mine .
Coborarea drastica din topul muliardarilor va face revenirea mea  destul de grea.
Orcum topul apartine in exclusivitate evreilor,care o data in plus ne arata ca stapanesc lumea, stapanesc finantele,stapanesc cinematografia, industria, bancile, imobiliarele, invatamantul, sanatatea,salubritatea.( Nu,salubritatea nu,e la tigani.)
Uitati-va bine cine sunt cei dinaintea mea....Nu gasiti ca este nedrept?
Toti evrei si fiecare are mai multe miliarde decat evrei in lume....

Ia sa vedem:
numarul 1- Carlos Slim Helu & family -evreu desigur.Traieste pe spinarea Mexicanilor.
De unde stiu ca e evreu? Pai cum de unde ? De unde sa fie un mexican miliardar??
Ati mai pomenit asa ceva ? Averea lui e cat bugetul Romaniei in 2009.Inca unul care o sa cumpere Romania.

numarul 2- Bill Gates - aici si un copil stie ca avem de-aface cu un evreu.Intai si intai nu a lucrat la o fabrica in trei schimburi,apoi poarta ochelari si ce e mai suspect ii merge mintea.
Apoi Gates..."porti"....Cine a avut porti? -Ierusalimul....!!
Vedeti ? precis este urmasul uneia dintre porti.

numarul 3- Warren Buffett - clar evreu...vedeti numele si stiti imediat...Ce au evreii ? Parlament...Ce are parlamentul ? Bufet !! QED...Ecce Homo
Iar ca sa vedeti nerusinare, dumnealui isi adauga inca un  "f" ,un "r" si un "t", asta cand atatia copii in lume nu au nici una nici alta.Trebuie imediat pus la locul lui. ( Deocamdata e)

numarul 4- Bernard Arnault - evreu francez.Nici nu poate fi alteva o persoana insurata cu o pianista...vioara....pian,"Violonistul pe acoperis..."...clar nu ?.
Insa ceea ce il da de gol definitv este faptul ca a studiat politehnica.Nu amor in parc,nu amor in scara blocurilor ca orice francez respectabil...dumnealui-politehica...Te-am prins baiete !
Da cum sa faci 41 miliarde cu politehnica??Asta precis e si sionist pe deasupra...

numarul 5- Amancio Ortega -cica...spaniol. ha..ha...! spaniol cum sunt eu indianca.E evreu.
Evreu din aia cu inchizitia,cand crestin,cand evreu.Acum e evreu ca sa faca banii...are 39 miliarde si nu-i tremura mana. Iar ca sa va conving va spun ca s-a nascut la Leon-Spania.
Apai spuneti voi, e vre-un Leon care sa nu fie evreu ??

numarul 6- Larry Ellison - American .Ce american? Care american se naste intr-un apartament cu 2 camere,din tata Lawrence...!! Si acum va spun bomba...Spellman...ha ? Aud?
Daca nici Spellman nu e evreica,apai e Abbu, probabil.
I-u-d-a-i-s-m,asta are musiu de la nastere.Reformat sau nu, e clar ca vaca...evreu sadea cu 35 miliarde dolari Cat bugetul... -unde am ajuns cu cumparaturile? - a.. ...cat bugetul Moldovei...Moldovei rusesti desigur,sa-si rupa dintii in ea, al naibii nabab.

numarul 7- Eike Batista -Stim noi ce batista ....Cand regele David umbla pe acoperisuri si cand o vede pe Batsheba,ce ii cere acesteia?  "Batsheva davai zdreanta"...pe arameica,in ebraica e "da-mi batista."Acum domnule Batista care te bucuri singur de 25 miliarde de dolari...de ce nu spui adevarul ?
Ce cauti mata in Brazilia? Aud? Te-a trimis Mossadul dupa nazisti fugiti, iar mata tai padurile sa-i cauti, dar vinzi si lemnul...In tara altuia...! Te-ai instalat stapan !
Ce daca te-ai nascut acolo? Rusine oricum ! Toti ne nastem undeva ,la naiba.! 

numarul 8- Stefan Persson - evreu introdus spion de Versacce, - la Versacce.De ce ? Simplu.Acolo se imbraca toti sheicii,toti bogatii golfului,toti posesorii de insule, de yahturi,de firme si companii multinationale.Ori colegii lui din top vor sa le cumpere.
Dansul afla informatii.
Domnul nici nu se acunde.Ce credeti ca a fost tatl lui  Erling Persson ? Fondatorul Hennes & M H & Mauritz AB.....Mautitz...nici mai mult nisi mai putin...!Mauritz...24 de miliarde de dolari stimabile,sti ce e asta ? Banuiesc ca nu prea ai habar.La munca domnule,la munca, nu la facut bani cu lopata,la sapat cu lopata.

numarul 9 - Li Ka-shing -  pe numele lui adevarat Lindenberg Kahana Shingovici.
Ce sa va spun ca am deja ameteala .Dupa ce ca e evreu, mai are si ochii mici si oblici.Cine naiba il ia pe asta de barbat ? Si e si zgarcit pe deasupra ; 23 miliarde si nici tacamuri nu are, manaca cu betisoare.

numarul 10 -  Charles Koch - emigrant german in America...Miliardar.Sa-i spuna lu mutu ca e german.Ce banatenii nostrii cinstiti care au emigrat in Germania sunt miliardari? Nu,ca romanul e poet si are sensibilitate,nu ca rechinii astia,ca baccilul asta Koch. 25 miliarde. De unde sfinte sisoaie? de unde? Da eu cred ca are mai mult.A numarat pana la 25 miliarde si s-a oprit.Ca astia e si puturosi.

si asa lista continua pana la numarul 1153,unde il aflam pe ultimul amarat care a adunat un miliard...

Asta dragii mei este  topul miliardarilor de anul asta .
Abbu -adica eu - a coborat cu 7 miliarde 300 milioane de locuri si nu prea sunt sanse sa revin in fata
Cum vedeti aici este o mare conspiratie,o lucratura de zile mari.
Cum sa te lupti cu ei ?

Mai ales ca toti evreii sunt o apa si-un pamant.
De aia unii vor sa-i arunce in apa, iar altii sa-i bage in pamant.

.................
PS -pentru cine inca nu este convins, tocmai a citit o schita humoristica (masonica)


16 comentarii:

viorica abbu spunea...

Ceva in genul asta am gandit si eu
Bigotimul religios crestin,sharia islamica nu au ce cauta cand exista codul de legi civile si penale..

viorica abbu spunea...

cred ca am facut oboroboata...am replicat unui comentariu pe care nu-l mai vad... scuze... greseala de editare !

sara spunea...

De-ar fi asa Dna Viorica...astia, amarati astia de pe Forbes.... sunt nimic pe langa aia care nu apar...sa nu credeti ca ei conduc lumea...sunt alti in spatele lor...nu au nume, nu sunt cunoscuti si se scalda in aur....Ei conduc lumea!
Nu pretind ca stiu..dar banuiesc si cred ca asa este!Altfel e imposibil!

karma police spunea...

super haios

viorica abbu spunea...

a...dumneata ma oui la munca...unde sa sap acum sa-i gasesc pe astia...???
eu care credeam ca cu 1753 miliardari si cate sute de mi de milionari am terminat treaba !!!!


sarumana Karma...de la tine este o adevarata bucurie un compliment

sara spunea...

Nicaieri...asteptati numa`...putintica rabdare....urechi si ochii de lup si apoi sa vedeti!(Eu am tras cu urechea pe unde nu trebuie si asa am auzit...`mneata crezi ce vrei...)

alexandra spunea...

Viorica, cum de nu zici tu nimic de Eurovision? Ai adormit aseara? :)

viorica abbu spunea...

Ce te-a atras...?
Turcia, Rusia ??
Sau maneaua romaneasca ?

alexandra spunea...

Imi place piesa If you ever feel, a lui Viky Red, insa el a fost total depasit de situatie in timpul show-lui, o diferenta enorma intre varianta de studio si prestatia live. Mi-a placut si cea a lui Catalin Josan, cu toate ca piesa ca atare imi pare cunoscuta, n-are nimic original, insa cred ca dintre toti participantii el ar fi fost singurul capabil sa duca un show live. Tipa de la Mandinga a cantat destul de prost, iar piesa-o combinatie alandala de mai multe stiluri, e buna de ascultat vara, la mare pe terasa,ca-i tonica, insa nu e pentru un concurs de creatie. Nu o vad sa treaca de semifinale.

sara spunea...

Dna Viorica ce mai faceti?
Nu vad nicio postare, nimic...
Sper sa fiti bine si sa mai scrieti!

Sanatate!

Anonim spunea...

Carlos Slim Helu este libanez get beget, nicidecum evreu. Un miliardar de treaba.
Solstice

viorica abbu spunea...

Solstice multumesc pentru clarificare.
Esti sigura?

viorica abbu spunea...

Sara,am mare spor la curatenia de primavara in ultimele zile si eclipsa de inspiratie...
Dau cu aspiratorul si....nimic nu-mi rasare in minte.In felul asta nu o sa-mi recunosc casa de curata ce e...

Anonim spunea...

Solstice nu-i cumva Lavinia Kandilici?
Remarc aceeasi inteligenta sclipitoare :-)

Blandu

viorica abbu spunea...

Blandule ....ti-ai taiat craca...

Anonim spunea...

hahaha, buna asta, Blandule.
Solstice nu stie de gluma!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...