Pagini

26 mar. 2012

Confuzie in crestinism...

Tiltu halucinant si incitant care ne promite dezvaluiri senzationale.
O noua bresa in zidul crestinismului.
Dupa biblia veche de 2000 de ani descoperita in Turcia,acum vorbim de ceva mult mai mistic....
"Camasa lui Hristos..."
Giulgiul nu e giulgiu,invierea nu e inviere,apostolii au vazut o stafie.
Asta crede d-l profesor Thomas de Wesselow care preda Istoria Artei la Cambridge
care a studiat problema in studentie.
Dansul nu se opreste in argumente stiintifice,analize cu carbon,data fabricarii panzei.
Dansul "stie" ca e piesa originala.O simte....!!!

La fel crede si D-na Muna68 care isi anunta satisfacuta colegele.
De fapt ceea ce nu o lasa sa doarma pe doamna cu resedinta in Anglia
este presupunerea Maria Magdalena si Apostolii au vazut chipul de pe aceasta panza,
nu pe Iisus in carne si oase, crede el. Astfel a aparut credinta in inviere.
si da fuga sa impartaseasca surioarelor o noua " deviere "  biblica,o noua viitoare rasturnare a credintei crestine...


Personal va recomand sa cititi : " Camasa lui Hristos" -  Lloyd Douglas
Bine scrisa,placuta de citit, veti petrece timpul cu folos.
Lasati crestinismul,islamul,iudaismul  sa-si urmeze drumul firesc.



16 comentarii:

karma police spunea...

nu sintt crestina si sunt super anti biserica dar scirboseniile astea depasesc orice limita a bunului simt-giulgiul este demult carbon dated, deja e oficial original..la fel porcaria aia de acum citiva ani cind savid cameron regizorul titanicului a anuntat cu mare tamtam ca a descoperit adevaratul mormint al lui iisus si familiei sale, cu atita fast, ca rabinul sef al israelului a trebuit sa intervina declarind plin de jena ca NU SE POATE STII daca a fost a lui iisus sau nu, deoarece numele scrijelite acolo erau comune la 70% din populatia israellului-un alt bluf deci-hai s-o lasam ca macane

Anonim spunea...

Islamul azi e de fapt CANCAN islamic. Se vede din << calitatea >> informatiilor postate si a membrilor care comenteaza.

Anonim spunea...

Muna68 de ce nu publica stiri cu Mohamed Merah care a ucis pe muzica si versete din Coran? Sau nu o intereseaza ce fac fratii ei, cum se radicalizeaza Islamul in Franta sau chiar si in Anglia? De ce nu scrie un articol despre Islamul extremist din Anglia? Locuieste acolo, e imposibil sa nu stie. O preocupa mai tare giulgiul din Torino sau cum urineaza soldatii americani in Afganistan , nu ce se intampla cu comunitatea lor, cu oameni care se considera religiosi si actioneaza conform Coranului. Tare as vrea sa vad si eu un articol scris de Muna68 care sa dezbate problema asta, cum poate un musulman sa ajunga la gesturi extreme, cum si le poate justifica prin Coran, unde greseste. E prea mult pentru inteligenta doamnei.

sara spunea...

Am citit cartea recomandata acum cativa ani buni...am recitito si m-a impresionat!
Desi in realitate nu se stie ce s-a (mai) intamplat cu "camasa" lui Hristos, in afara de ceea ce scrie Biblia (cartea fiind un sambure de adevar cu fictiune:D)...nu cred povestea gasirii unor "obiecte" care de mult au devenit oale si ulcele si nu pentru ca sunt crestina ci ca si OM imi dau seama de fragilitatea problemelor prezentate, lipsa unor dovezii clare...copii sunt destule, originale...putine!
Stiu ca MARE PARTE DIN LUCRURI care se spun despre crestinism si crestini este pentru ai batjocori si rade!E drept ca e (in mare parte) vina noastra...dar cred ca toate au o limita, bun simt...ori aici nu se vede...
Pentru oamenii ca acestia zic:" Domnul sa aiba mila de ei si sa le arate LUMINA CARE VINE DE LA ISUS HRISTOS!"
Domnul Isus sa va binecuvanteze!

Anonim spunea...

Sincer eu am observat ca inaintea oricarei sarbatori religioase crestine mai apare cate o noua stire despre crestinism.Se mai rectifica cate ceva, apare nu stiu ce Evanghelie a lui Iuda,Barnabas etc, giulgiul nu e giulgiu.Insa nu ma mai stresez de mult pentru ca incepe sa devina o pierdere de timp. Am ajuns la concluzia ca fie ce o fi Iisus a fost o persoana foarte morala, etica, care a incercat sa schimbe lumea intr-un mod pozitiv.


Aenomis

viorica abbu spunea...

Aenomis,
Mi se pare cea ma de bun simt concluzie, la care ader total.
Un vizionar,un om de bine, corect,invatat si doritor sa ajute cu adevarat masele oropsite.
Comunismul in fasa.
In fasa lui buna.

viorica abbu spunea...

Sara ai scris frumos.
Ma surprinde insa de ce nu crezi ca lumina vine numai de la Dumnezeu ?
Isus a fost un trimis temporar,poate va mai veni,poate nu,poate a inviat,poate nu.
Dumnezeu insa ar trebui sa fie atotputernic si vesnic.

sara spunea...

Mersi de compliment!
Dna Viorica eu cred ca Isus a fost Dumnezeu intrupat!Deasemenea cred ca Isus este Dumnezeu!
De asemena Isus a fost Fiul lui Dumnezeu si nu un trimis, ci Mesia insusi, Salvatorul!
Stiu ca multi imi vor sari in cap pentru afirmatia aceasta dar eu asa cred!Si cred ca e frumos sa mi se respecte crezul in conformitate cu Lumina pe care am primit-o, cum si eu respect crezul altora!

viorica abbu spunea...

Nimeni nu trebuie sa sara ,daca altcineva crede in altceva sau nu crede de loc.Atata timp cat nu impune si altora felul de a gandi.
Am avut doar o nedumerire.In rest fiecare sa fie fericit pe bucatica lui este in lume loc pentru toti -deocamdata

Anonim spunea...

Sara eu cred la fel ca tine. Hristos e lumina vietii, Fiul lui Dumnezeu ce s-a intrupat, Cel care din dragoste ne lumineaza viata, mintea, inima si sufletele. Fiecare dintre noi poate deveni o mica raza din Hristos Lumina lumii.

Eu sunt Lumina lumii; cel ce Îmi urmează Mie nu va umbla în întuneric, ci va avea lumina vieţii. (Ioan 8:12)

viorica abbu spunea...

Domnule(a) anonim(a),ati citat o persoana care a scris aceste lucruri cam 200 de ani dupa moartea lui Hristos.de unde stiti ca e adevar sau legenda ??

Anonim spunea...

Stiu ca e adevarat pentru ca am experimentat, Iisus mi-a luminat viata.

sara spunea...

Nu stiu cat v-ati lamurit si am incercat sa va raspund.Nu vreau sa jignesc pe nimeni!

Credeti dna Viorica?Scrierea dateaza undeva din secolul I(96 d.Cr.-caci Ioan a fost cel care a trait cel mai mult decat toti ucenicii Domnului), si nu II cum spuneti dvs..Mentionarea ei apare in secolul II cum spuneti dvs....
http://www.crestinortodox.ro/diverse/evanghelia-dupa-ioan-69301.html
"Acesta este ucenicul care mărturiseşte despre acestea şi care a scris acestea, şi ştim că mărturia lui e adevărată."-Ioan 21:24

Fiti binecuvantata!

viorica abbu spunea...

"Acesta este ucenicul care mărturiseşte despre acestea şi care a scris acestea, şi ştim că mărturia lui e adevărată."-Ioan 21:24

Stim...!
La inceputul crestinismului cand inca nu se stie bine cu ce se mananca,au fost sinoduri peste sinoduri si s-au analizat documente peste documente.
Unele s-au pastrat,altele nu.
Unii au fost impresinati de o personalitate puternica ale carui cunostiinte i-a facut sa se uimeasca,simpli pescari si tarani cu lucrul campului.
Normal ca tot ce nu era de inteles a fost minune.

eu prefer sa sper ca exista un singur dumnezeu,cu greu cred si in asta,iar restul este cosmetica facuta de preoti spre interesul lor personal si al bisericii in general.

sara spunea...

Stiti...dar nu credeti...in fond e alegerea si raspunderea dvs.
Exista un singur Dumnezeu si in El cred...
De foarte multe ori am auzit afirmatia (era sa zic acuzatia) cum ca la sinoade s-a schimbat credinta...ca Biblia a fost schimbata..(cu texte cu tot)...si din auzite celor ce s-au informat am aflat ca nu este asa...de altfel si eu m-am uitat si am vazut ce s-a stabilit si cum....cu doctrina dar nimic si nimic nu arata ca s-ar fi facut vreo modificare a Bibliei(a continutului ei)....
Adevarat este ca multi au luat de bun acest lucru, dar tot atat de adevarat este ca au existat si exista cercetatori sinceri ai Adevarului care nu s-au lasat intimidati si au platit (cei mai multi) cu pretul vietii lor...in cautarea Adevarului...
Istoria lor s-a scris cu sange, ei nu s-au oprit si l-au adus pana la noi, aratand ca numai Sfanta Scriptura este vrednica de crezare si nu parerile oamenilor...tot ce este in afara Cuvantului vietii nu are valoare...
Cu speranta ca nu v-am suparat va doresc o seara buna!

viorica abbu spunea...

D-na Sara nu vreau sa ramaneti cu un gust amar.
Ma opresc sa comentez.
In fond fiecare este liber sa creada sau sa nu creada.
Faptul ca eu nu cred nu ma face sa privesc ciudat la cei ce cred.
Dar ma face sa fiu circumspecta la prezenta langa mine a celor ce spun ca o carte este importanta si nu parerile oamenilor.
Ma face sa fiu la fel de circumspecta in a receptiona fundamentalismul crestin ca si fata de fundamentalismul islamic.In ambele cazuri cei ce cred altfel pot plati cu viata.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...