Pagini

27 mar. 2012

Gata,am hotarat ca trebuie neaparat sa scriu ceva pozitiv despre islam.

Sigur sunt multe, multe lucruri pozitive in islam.
Trebuie doar sa cauti.
Sa cauti cu bunavointa si fara prejudecata
Am ales ca tema : "umanismul "
Cu asta merg la sigur.
Religia care are grija de cel cu mainile batatorite, punandu-l mai sus
decat cel ce doar se roaga toata ziua, fara sa munceasca.
Religia care are grija de sclavi sa fie tratati ca de-ai casei,are grija de animale,
sa nu aiba prea grea povara,de cei slabi si de cei saraci,
Desigur ca este o religie umana in toate aspectele ei.

Nu-l citez pe Geert Wilders,olandez,ce pretentii de la el,afara de lalele la ce se  pricepe?
Ayaan Hirsi Ali ? -femeie-,mai putin importanta ca o camila,normal ca va critica islamul...
Theo van Gogh ? Sau  fostul prim ministru al Australiei John Howard?sau Tony Abbott ?Cory Bernardi ?

Ei...cum sa ma cobor la aemenea specimene ??
Pot cauta si singura diamantul ascuns in scoica...
Caut mai departe si gasesc ceva legat de prizonieri.
O,doamne fereste- nu calomnia universala cum ca profetul Mohhamed  a omorat prizonierii de razboi din tribul Banu Qurayza.
BLESFAMIEEEEEEE de Kufar!!!

+HOPS !! Iata ceva interesant pe la a 4-a pagina de rezultate google:

Israeli soldier Gilad Shalit has been a hamas prisoner for six years!

Ia auzi aici....sase ani...!! probabil ca prizonierul a terminat o facultate,a invatat o limba straina sau a invatat o meserie,are camera lui si acces la ziare si internet.....!!

Caut poze sa vad si eu persoana si conditiile de detentie, desigur foarte umane,caci ce religie este mai umana decat islamul ? si cum spune cartea?Creeaza sclavului sau prizonierului   aceleasi conditii ca ale celor ce ii tin  ..sau  detin !
Doar Hamas este o organizatie islamica,mai mult  Carta ei mentionează imbratisarea preceptelor islamice în toate domeniile vietii....toate domeniile vietii...ce frumos suna....!

Cel care omoară un sclav, va fi omorât. Cel care aruncă în puscărie un sclav și îl lasă să moară de foame, va păți acelasi lucru. Cel care castrează un sclav, va fi castrat.Cel care incalca juramantul facut lui Allah sa hraneasca 10 sclavi sau sa elibereze un prizonier.

Nu gasesc pozele din detentie pe internet,dar aflu ca baiatul, luat prizonier nu in lupta, ci pur si simplu furat printr-un tunel sapat acolo unde patrulau la granita soldatii,de sase ani este inchis in vre-o hruba,fara sa se permita vizite,nu ale crucii rosii,nu ale semilunii rosii,nu ale familiei sau altor persoane,
Sase ani de carcera,poate torturi,poate chinuri,poate foamete,poate boala, fara ca parintii sa stie nimic- nici macar daca traieste -.
1000 detinuti grei a cerut Hamas pentru eliberarea lui....inca nu i-a primit.
Nu am gasit in Coran mentionat asa ceva,nici Profetul Mohamed nu spune asta,.el de regula, nu lasa prizonieri.Ii scutea imediat de chinuri.
Atunci cum este posibil? Cum Israelul mare si tare, permite ca a sasea zi de nastere a baiatului asta  rapit la 19 ani sa se petreaca in detentie.?? Ciudat.
Cum este posibil ca tarile la care s-a apelat,organizatii umanitare islamice de tot felul,Egiptul,Libanul.Turcia,alte tari miloase islamice care respecta Coranul cu strictete sa permita incalcarea lui....??

Intr-un final mi-a cazut fisa....
Amaratul e evreu....e sionist....e sortit oricum pierii de pe fara pamantului...
Da, asta coranul permite, iar profetul a infaptuit-o deja....
De ce nu ar face la fel si Hamas,sau sunitii sau shiiti,musulmanii arabi sau nearabi?
Caci -toti sunt frati si umani,plin de umanism,dragoste pentru om.
dar nu si pentru evrei.

10 Years to ‘Ramallah lynch’ October 2000 – Animalism!

victims :Vadim Norzhich and Yosef Avrahami.



 LYNCH IN RAMALLAH - March 14, 2002


 LYNCH IN MANGER SQUARE, BETHLEHEM - March 15, 2002



Sigur sunt multe, multe lucruri pozitive in islam.
Trebuie doar sa cauti.
Sa cauti cu bunavointa si fara prejudecata.
Va promit sa nu ma las pana nu gasesc.....

Va aduceti aminte filmul...."Caravan saray"....ce vremuri....!!!

16 comentarii:

viorica abbu spunea...

La pagina 8 a rezultatelor cautarii mele pe google am mai gasit ceva:
Toti participantii la linch,au fost depistati in timp si lichidati......
Intrasem la banuieli...

viorica abbu spunea...

Si o intrebare pentru doamnele "insotitoare" ale tinerelor convertite:
ce credeti ficatul si splina de evreu mancate crude sunt halal sau haram....?
Mentionez ca nu provin de la macelarie...
---------
o pasarica mi-a ciripit ca una e politica, alta e religia................
nostima pasarica.

Majda spunea...

Nu cred ca iti vor putea raspunde. Cand li se aduc argumente si fapte, ignora total orice postarea... Eu m-am obisnuit de atata timp... Cred ca ar trebui sa o faci si tu... Mai stii? "Astept si inca mai astept un raspuns...la o cafea si o tigara (poate o narghilea, sa fim in "trend"..." :D

viorica abbu spunea...

Majda,intai si intai multumiri pentru ca postezi si postezi ceea ce gandesti.
Vezi tu,chiar si cea mai frumoasa eleganta si moderna rochie de seara, daca croitoreasa a lasat din greseala un ac de la surfilaj,ei bine seara persoanei respective este stricata....petrecerea devine un cosmar...
eu mi-am luat rolul acestui ac...
si nu renunt,si nu ma sperii si nu-mi pasa daca nu aud sau se fac ca nu aud....

Cu fiecare noua ocazie la care vor imbraca o rochie, se vor gandi cu spaima:-"sper ca n-a mai ramas un ac si in rochia asta...!"

...................
ps
ma stradui sa-mi amintesc promisiunea ce ti-am facut si ce rspuns astepti...am mers o luna in urma cu cititul,nu m-am lamurit.
daca nu ti-e reu si mai ales daca nu crezi ca din delasare am facut-o reaminteste-mi te rog....

Majda spunea...

Sincer, eu cat si multi altii care te citesc din umbra, apreciam ceea ce incerci sa scoti la lumina, in special pt faptul ca nici macar nu ne cunoastem personal... Cel putin aduci argumente...
In legatura cu "inca astept..." nu era vorba despre tine, ci despre faptul ca am pus foarte multe intrebari, citate...iar la acestea, toate surioarele m-au ignorat, demonstrand ca nu sunt capabile sa raspunda la adevar...

Anonim spunea...

majda...poate ar trebui sa incetezi cu ironiile tale legate de surioare si sa ne lasi in pace asa cum si noi te lasam pe tine in pace!
daca esti jumatate araboaica si lumea te-a luat drept musulmana si asta ti-a adus anumite neplaceri si frustrari,nu e vina noastra!
am impresia ca ai nevoie de ceva sare si piper in viata ta si incerci sa le gasesti aici!
tu crezi ca adevarul e crestinismul,eu cred ca adevarul e islamul.tu nu ma vei convinge niciodata si nici eu pe tine,asa ca hai sa o lasam moarta si sa ne vedem de ale noastre!
aisha

Majda spunea...

Da Aisha, dar tocmai, nu eu am intrat pe forumul vostru ;) si nu am comentat niciodata acolo. Doar am dat replica, aici, la multe "atacuri" de la surioare.Ele sunt cele care gasesc nod in papura crestinismului si se compara,fara sa poata sustine de ce? Nu mie, personal, nu am nici un drept...dar cat timp este PUBLIC, atunci sa "vorbeasca" pana in panzele albe... nu doar la ceea ce le convine... iar in momentul cand tot ele fac anumite afirmatii, ar trebui sa dea si raspunsuri pe masura, altfel nu as comenta nici eu...drept dovada ca doar pe acest blog scriu... Asa cum ele isi apara religia, cred ca si crestinii au dreptul sa o faca...desi, repet, Aisha, nu crestinii au inceput cu "haram" ;) sau au ridicat degetul catre Mohamed fara motiv...

Anonim spunea...

Ptr persoanele care au vorbit despre Dana

Eu nu prea intru pe acest blog dar intamplarea a facut sa vad niste comentarii despre Dana , care mi s-au parut foarte stupide , eu o cunosc foarte bine pe fata aceea , este o fata de nota 10 , eu sunt crestina si o cunosc de multi ani inainte sa se treaca la islam , ea avea o atractie de a scrie poezie , oricum ea nu are nimic cu crestini , cred ca ea scrie asa cum ai dicteaza sufletul sau cine stie de ce s-a lovit in acesti ani dupa ce si-a schimbat religia , si inca ceva de ce va apucati sa scrieti despre sotul ei ca o lasa singura in casa si pleaca cu baietii ?? daca ati sti voi ce viata frumoasa duce fata aia mai rar arabi sa-si respecte asa nevasta si copii , fata are serviciu de cand o stiu , este o fata libera ,linistita si desteapta , nu mai vorbiti despre cineva atata timp cat nu-l cunoasteti , va spun sigur ca daca ati cunoaste-o v-ati schimba parerea ,

Caty

viorica abbu spunea...

Caty,
stii despre care poezii discutam?
Daca sufletul Danei, ii dicteaza ceea ce scrie despre cretini sper ca in luna asta de Ramadan,si-a deschis sufletul in fata lui Allah, care a spus ca "nu este un musulman mai presus decat un crestin sau un evreu...si nici invers(traducere libera...!)
si ca dupa ce si-a deschis sufletul si si-a reamintirt aceasta minunata invatatura,isi va cere si scuzele de rigoare pe forumurile unde a postat "dojenile" in versuri adresate crestinilor.
Si asta nu are de-aface de loc ca lucreaza,ca sta pana seara tarziu la lucru,ca are servici la firma barbatului ei de import dulciuri.Ca este o buna mama si o sotie model...
Nici-o legatura....

Felicitari tie in orice caz ca ii esti o buna prietena,dar de preferat sa-i dai sfaturi corecte nu sa o acoperi cu orice pret....

Doru spunea...

Aisha Aishaaa, ce frumos cantec.Daca tot postezi macar posteaza cu numele tau romanesc sau te-ai lepadat si de el?

Anonim spunea...

Caty

offf doamne nu o acopar , eu doar voiam sa spun ca este o fata super ok ajuta pe toata lumea indiferent de religie , chiar nu face diferente , uite chiar o sa stau de vorba cu ea zilele astea ,

viorica abbu spunea...

Caty,hai sa incheiem aici.nu are rost sa batem apa in piua fara sa stim amandoua aceleasi date.
citeste poeziile,fa-ti o parere personala si actioneaza cum sti mai bine.
eu iti multumesc pentru vizita si m-ar bucura sa stiu daca Beccali pentru tine este un bun crestin.

Anonim spunea...

abbu parca spune-ai ca sotul tau este doctor , banuiesc ca si tu ai o educatie aleasa si de aici intrebarea intrebatoare , cum de ai ajuns la acest nivel ??? sa stai toata ziua pe net si sa critici musulmaniii ?? foarte ingrijorator

Anonim spunea...

Abbu hai sa te intreb ceva:ti-a zis tie cineva cumva ca musulmanii sunt sfinti,atat de sfinti incat sa priveasca cu nonsalanta cum le este macelarita familia iar ei eventual sa le pupe mainile criminalilor?Pune si poze cum soldatii evrei batjocoresc locuitorii arabi,cum sunt bucateliti femei si copii fara nici o vina de evrei.Pune pozele alea langa cele care le-ai postat mai sus si apoi comenteaza si vezi care si cum si de ce procedeaza intr-un anumit fel

viorica abbu spunea...

Anonimule,probabil nu ai urmarit decat sporadice ce am scris .Am criticat mult ceea ce fac evreii.
Dar am constatat ca :
-nu recurg la cea mai joasa speta de violenta precum arabii.
au multe alte lucruri pozitive,realizari si relatii bune cu locuitorii arabi din Israel,asa ca trebuie cantarit corect situatia.
Daca intrebi un arab palestinian daca vrea sa aiba cetatenie israeliana sau palestiniana va opta pentru cea israeliana,care ii ofera drepturi ce nu le viseaza in Autoritatea palestiniana.
Si ultima remarca-de regula israelianii au replicat la atacurile arabilor,incepand cu razboaiele -vre-o 6 la numar- si apoi sutele de rachete ce le0-au inghitit ani de zile..

Asa ca anonim sa pastram proportiile.

Anonim spunea...

Buna ziua eu sunt anonimul de mai sus ma cheama Mihai .Ai afirmat ca evreii nu recurg la violente de joasa speta.Eronat.Tu nu stii sau negi de dragul de a nega?Poti sa cauti cu usurinta pe net sunt mii de poze de genul puse de tine mai sus in care violenta evreilor este peste limita joasei spete in care se vede clar cum maltrateaza si ucid copii si femei,de aceea ti-am spus publica si acel gen de poze sa fie echitabil nu?Dar tu te-ai limitat la a pune numai un anumit gen de poze si de a lua in deridere religia unora.Dar pune si pozele in care evreii macelaresc copiii si femeile arabilor si spune-ne ca vad ca te pricepi,religia evreilor ii indeamna sa macelareasca femei si copii?Asa ca prin urmare constatarile tale precum ca evreii nu recurg la violenta de joasa speta sunt nefondata caci o lume intreaga a vazut si de partea cealalta situatia prin urmare esti de o anumita parte sau doar cauti sa dezinformezi?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...