Pagini

6 aug. 2015

Camatarie la ...Mitropolie !!

Asadar de azi dragii mei cititori....banul este ochiul lui Dumnezeu...!
Mitropolia Moldovei si Basarabei a inceput sa ofere bani cu dobanda de 6%,initiind
primele "case de ajutor reciproc si de pierzanie" crestin ortodocse.....
la fel si Mitropolia Craiovei din Romania...
Asadar dupa afacerile cu terenuri ,imoboliare,paduri,tipografii,vanzare de carti,discuri,casete,podoabe,icoane etc....etc....
dupa taxele OBLIGATOTRII  ce se pretin enoriasilor....

SFANTA SI SOBORNICEASCA NOASTRA BISERICA S-A APUCAT DE CAMATA........
ACUM SI PURUREA SI IN DOBANDA-
AMIN


Averea Bisericii Ortodoxe Române depăşeşte 3 miliarde de euro
fiind printre cele mai mari din Romania 


20 de comentarii:

cherie spunea...

:))Poate nu e ceva chiar ortodox, dar s-au luat si ai nostri dupa catolici.
Eu zic ca bine fac, altfel nu vad cum am mai conmstrui catedrala neamului. Toate tarile au constructii grandioase numai noi ne mandrim cu bisericuta dintr-o coja de copac !
Daca ar fi dupa credinciosi ar ramane bietii preoti nemancati...si fara odajdii....

viorica abbu spunea...

cherie...cherie...ia sa numaram bisericile noi numai din Bucuresti.....78..in toata tara 258
cat costa icoanele unei biserici noi?
intre 13-15.000 EU.
cat castiga o biserica din acatiste (aceleasi 20 precuri care fac circuitul non stop altar- casa de bani,retopirea lumanarilor,donatii,etc..??
si mai are tupeul sa ceara taxa de la enoriasi fara de care nu te cununa sau boteaza....
acum 2000 de ani pentru asta s-au rasturnat tarabele in Ierusalim si un om a fost crucificat...
iar poporul asta care se plange la toti care vor sa il asculte ca moare de foame, crezi ca are nevoie de o catedrala ???
Asta ii va da Romaniei un loc demn in lume?
Pai si casa poporului e a doua din Europa...daca imi aduc aminte la revolutie voiau sa o darame,apoi s-au mutat toti cu catel cu purcel in ea,toti "alesii neamului"..
Draga cherie...nu-i plange pe popi nu in comunism si nu azi mai ales -nu raman nemancati....lacomia lor insa atinge puncte absolut nerusinate.

Anonim spunea...

,<>>

HA,HA,imi place cum suna.Esti al naibii de tot Abbu-le

Anonim spunea...

Imi place cum suna,,Acum si pururea si in dobinda,amin!!!!!!He he he

Anonim spunea...

Abbu-le,tot eu sint.Poti sa-mi spui si mie in ce crezi de fapt?Ce religie ai(daca ai)?

viorica abbu spunea...

Anonim.
sunt nascuta ortodoxa.
apoi cu vremea mi-am pus si eu intrebari.
dar nu am schimbat religia caci nu consider un lucru corect.
am renuntat la ea.
acum cred in natura,
ai auzit de Bahai...?
mi-ar place sa fiu ca ei.

Anonim spunea...

Da am auzit de Bahai.Pai cred si eu ca ti-ar place.Sa crezi ca Iadul nu exista deci nici o pedeapsa pe lumea ailalta ce poate fi mai promitator?Numai ca nu neaparat ce ne place e si adevarat....
Zici ca ai renuntat la ortodoxie.Deci nu mai crezi in ea(daca ai crezut vreodata)
Acum iti inteleg critica la adresa diferitelor religii.Eu zic Abbu-le ca ai frica de D-zeu si o mare foame de fericire.Ai vrea sa stii ce religie iti garanteaza salvarea.Raspunsul nu l-ai gasit si asta te macina.Stiu cum e.Zici ca ,crezi in natura.Vrei sa spui ca esti convins ca stramosul tau e urangutanul?Eu nu te cred.Pari inteligent
Ia zi ABBU-LE gresesc?Poate debitez bazaconii.Nu ma supar daca mi-o spui..

Perotinus Minor spunea...

Am cunoscut pe cineva care a trecut la bahai. Imi povestea de 2 predicatori Bahai (iranieni sau indieni, nu mai tin minte era prin 1996 ) pe care i-a gazduit. La un moment dat au cerut gazdei sa le aduca si niste femei. Daca tot le asigura masa-casa sa fie gazda pana la capat. Halal !

viorica abbu spunea...

anonim ,ma flatezi,zau ma flatezi..
eu fac mai putina filosofie decat imi atribui tu.
nu cred si gata.

cherie spunea...

Zici ca pretii castiga bine, eu cred ca ai dreptate dar credinta este o marfa care se cere asa ca prin legea cererii si ofertei castigul este justificat. Cererea de Dumnezeu este mare dar cei care vor sa ofere ceva pentru Dumnezeusunt sunt din ce in ce mai putini. Oamenii dau bani sa le citeasca popa pentru iertarea pacaatelor (5-10 roni... nu pare mult caci, ce zice omul, daca nu e nimic in cer, nu am pierdut mare lucru, dar daca este, m-am asigurat)Asta este pentru sufletul lui, dar se zgarie pe ochi daca dau bani pentru o zugraire de biserica saupentru reparaa acoperisul....
Eu nu dau bani dar nu ma deranjeaza cei care dau.Nu stiu cum este cu taxele la biserica dar stiu ca daaca nu platesti impozitul pe casa statul e in stare sa ti-o ia si sa te evacueze chiar daca e facuta din banii tai... Lumea e complicata... Iar Dumnezeu e si mai complicat !

Anonim spunea...

Asa este prescurile fac ''inconjurul''bisericii mai nou am auzit ca se doreste inchiderea minastirii petru voda din cauza ca maicile au cintat un cintec anumit la aniversaea parintelui Iustin,e adevarat ca se fac bani din orice acatiste etc.Nici mort nu scapi de taxe pe groapa,platesti groparii ,sa iti care apa prosoapele parastasele,de cind te nasti pina cind mori si dupa platesti bisericii care trebuie sa fie mama noastra a tuturor sa ne ajute,bani si bani si bani si bani.Mintuirea e gratuita.

mihaela spunea...

eu cred că ortodocșii ar trebui să urmeze modelul protestanților :). Nici o subvenție de la stat! să trăiască din donații! Nicăieri în biblie nu am gasit că statul ar trebui să sponsorizeze biserica. E datoria celor care sunt credinciosi sa doneze 10% din veniturile lor bisericii, iar statul poate să-i ajute neimpozitând acest venit.

Nu vad de ce ar folosi banii din impozitul pe care-l plătesc să sponsorizeze o biserica in care eu nu cred. De ce ne-ar obliga pe toti sa ne considerăm ortodocsi? Oare cred politicienii ca astfel ii "cumpără" bunăvoința lui Dumnezeu?

viorica abbu spunea...

Cherie....este crere mare si de organe pentru transplant...atunci se justifica traicul ilegal de organe???
in plus pentru impozitul tau la stat primesti drumuri,primesti canalizare,primesti asigurari sociale?
popa are leafa sa faca pe ....popa .
ATUNCI SA O FACA.....LA NAIBA....!!

cherie spunea...

Statul sponsorizeaza cu 30aaaaaaaaa5 din salariu si pastorii de la alte religii cum ar fi Oastea lui Hristos sau Martorii lui Iehova, etc, culte recunoscute de stat si care fac dovada ca au un anumit numar de credincioso, de aceea unele culte se zbat sa cucereasca adepti...
Un imprumut cu 6% fara ipoteca este ceva ce unii saraci apreciaza dar oricum, nu te pot convinge.

viorica abbu spunea...

Nu -si sti de ce ?
cel care poate face ordine si poate da un barem de dobanda bancilor,cine poate sa faca control asupra veniturilor ilicite in Romania este STATUL ROMAN.
adica pisica care pazaste smantana.
daca nu ai aflat,Garda financiara se va desfiinta....!!!!!
chiar si fara dobanda...nu stiu...suna al naibii de nepotrivit ca pastorul domnului sa tot umble cu bani....


dar ma poti convinge de multe altele, caci desi sunt cam zabauca in exprimare nu inseamna ca nu ascult si nu caut sa vad daca totusi nu gresesc....

mersi mult.

Anonim spunea...

,,suna al naibii de nepotrivit ca pastorul domnului sa tot umble cu bani,,

Abbu-le de ce crezi ca daca e pastor al domnului nu trebuie sa pape si el.Toti avem stomac ca doar nu sintem ingeri.

viorica abbu spunea...

toti avem staomac si din cate stiu eu numai unu....

@@"Este adevarat ca exista in Bucuresti anumite biserici preferate pentru nunti cu mare fast, prezentate si de voi, presa, unde aceasta contributie este posibil sa se ridice la 7-800 de lei. Tocmai din acest motiv, a existat o recomandare a Patriarhiei sa nu se depaseasca anumite sume", a adaugat purtatorul de cuvant al BOR.

hai sa vedem cate stomacuri se umplu cu 20-30 de evenimente pe luna....!!

asa ca slujitorul domnului sa-si zica "Salariatul domnului" si toata lumea e multumita

Anonim spunea...

Dobanda CAR-urilor (un eufemism pentru camatarie ) este incompatibila cu biserica .
managerii din BOR au intrecut orice limita , si multii credinciosi ii urmeaza fara a-si pune prea multe intreberi , fara a sti nici macar ca Biblia interzice strict camataria .
"Slujitorii" BOR s-au transformat in simpli manageri , administratori ...
Doamna Viorica , nu cred ca solutia este sa va indepartati de ortodoxie , ci sa o cautati acolo unde ea a ramas in forma traditionala .
Eu cand mi-am botezat copilul , la sfarsitul slujbei preotul deja plecase ; nasul a trebuit sa fuga dupa el ca sa-i dea o suma de bani , bineinteles nenegociata ...

viorica abbu spunea...

Iata ca suntem de acord....doar ca mai curand gasesti piatra de colt pe muntii Bucegi decat ramasite ale credintei ortodoxe traditionala.
Daca Dv sunteti unul dintre cei ce o aplica, nu pot decat sa ma bucur.......poate....poate....
Va doresc sanatate multa.

Anonim spunea...

Problema este ca daca vrei intr-adevar sa o gasesti mai trebuie sa o si cauti !

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...