Pagini

17 oct. 2015

"Sunt gravida si am nevoie de un sfat"

Neexistand o sectie pentru "familia in general",ci numai cea musulmana,am deschis aici subiectul.
El nu se refera la o anumita religie sau la o anumita parte a globului.
Aceste probleme apar in famiilie crestinilor,musulmanilor,sau altor religii.Nici identitatea personajelor nu este importanta ele mi-au oferit insa posibilitatea de a aduce in discutie un aspect de loc minor.
Problema este de principiu si trebuie tratata ca atare nu ca un caz particular.
O familie tanara, cu greutati materiale in prezent, fara stabilitate materiala  in viitorul apropiat,este impartita in felul in care vede venirea unui copil pe lume.
Sotia doreste cu caldura asta,sotul nu - fie din cauza momentului pe care il considera nepotrivit,fie pentru ca nu vrea obligatii.
Sa ascultam insa ce spune viitoarea mama in apelul ei
[....] am nevoie urgenta de un sfat.
Eu sunt gravida in aproape trei luni mi-am dorit enorm de mult desi mai am unul dar dupa atati ani in care am stiut ca nu mai pot avea copii,acum bunul Allah ma va face iar mamica numai ca este o problema cam mare eu cu sotul meu stam cu chirie ca si mama si fratele meu avem foarte multe datorii si sotul meu mi-a spus sa fac avort ca nu vom avea bani pentru acest sufletel nenascut dar eu nu vreau asta sincer fie ca sunt la inceputul la 3 luni nu vreau sa comit acest pacat.Cu ce sfat ma puteti ajuta ca sa-mi fac sotul sa fie fericit de acest copil?
Ce versete din Sfantul Coran impiedica si acuza avortul?
Imi este frica ca daca eu il pastrez el va pleca si ma va lasa singura cum a facut si primul,imi este frica sa aduc pe lume inca un copilas nevinovat sa-l chinui.Va multumesc si va rog ajutati-ma.
Dragele mele surori si dragi mei frati am incercat sa mai vb cu el ultima oara aseara si mi-a zis ca daca il pastrez fiecare o sa mearga pe drumul lui,adica cu alte cuvinte ma va parasi si el.Sotul meu mi-a zis ca miercuri imi da bani de avort dar nu am sa fac acest avort,aseara am visat ca sotul meu ma strangea de burta ca sa pierd copilul m-am trezit cu ochii in lacrimi si speriata rau pentru mine zilele si noptile au devenit cosmaruri.

Asta este zbuciumul mamei si durerea ei.
Fara sa faceti legatura cu religia,va rog sa va spuneti parerea.
-Daca numai mama trebuie sa hotarasca atunci cand sunt divergente de pareri privind nasterea unui copil?
-Daca trebuie sa fie o hotarare comuna?
-Daca viitorul tata se poate  opune, el constituind totusi jumatatea perechii.Iar daca se opune, opozitia lui este obtuzitate sau realism ?
Si cat trebuie sotia sa tina cont de el ?
............................................
(Acest apel disperat a aparut pe "IslamulAzi".
Am mentionat asta doar ca sursa a informatiei.
Orce incercare a mea de a ma loga la contul meu de acolo,sau a lua legatura in vre-un fel cu moderatorii, a esuat.
http://islamulazi.ro...topic=8330&st=0


Este vorba de o femeie gravida,care a hotarat sa pastreze cu orce pret copilul,chiar daca mijloacele materiale sunt mici sau chiar inexistente.
Este vorba de un tata care considera ca poate hotara ca acest copil sa nu se nasca in imprejurarile date.
Este inainte de toate o drama in familie.

Sa lasam religiile.
Orcum doar incurca treaba.
Eu vreau sa stiu daca intr-un cuplu barbatul poate spune ca nu vrea copil si daca femeia trebuie sa-i de ascultare. Iar daca nu-i da ascultare, ce sa faca.

In cazul,de fata primul copil era sa ajunga la canal.Acum a ajuns la 11 ani.
S-au crescut copii si in situatii grele in saracie si lipsuri,cu mamaliga si cu marmelada.
Unii au ajuns maui tarziu doctori,altii ingineri,altii la puscarie,etc.

Strabunicul 11,fratele lui 12, cele doua surori cate 7 si 8 fiecare.Adevarat ca din totalul de 38 de cetateni poetntiali 6 au murit la varste fragede de boli,3 au murit jucandu-se cu un obuz nedesamorsat pa malul Prutului,2 au murit in razboi.In timpul marii foamete,5 copii ale celei mai sarace surori a strabunicului au fost dusi de acasa la Hunedoara sa fie salvati.Impreuna cu multi alti copii din Moldova.Fasole,faole iahnie,fasole batuta,ciorba de fasole,salata de fasole,mamaliga cat cuprinde si la sarbatori un pui din batatura.Toti cei care au trait au meserii,gospodarii si familii.5 dintre ei au studii superioare si functii de raspundere.

Nu s-au miorlait pe la usile partidelor,nu au plecat cu traista in bat hai-hui,au muncit si au economisit,au supravietuit si acum apreciaza si munca si valoarea banului.Da,mai sunt inca asemenea romani,chiar multi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...