Pagini

1 mai 2013

" Propagandisti din toate tarille uniti-va...!!"

 
 Pe-al primăverii vesel drum curat şi nou 
 Detaşamentul trece acum şi noi, şi tu, şi eu.
 
 Eu mai puţin, că sunt "usor"  banata,
 Dar stau şi le admir pe bancă  lângă poartă. 
 Sofica cea vitează, Megara umanistă,
 Nazdraga proletară şi pe TA schimbista.
 Iar Mihaela, crudă, cu mare ataşament   
 firesc e să le fie:  şefa de detaşament .  
 Pe-al primăverii drum acum intortochiat, 
 Se mişcă  cardul nostru, ceva mai dezlânat...  
 au obosit, şi-s  triste că sunt abandonate
 Lăsate anonime şi foarte ne-furate....
 Nu au cu cine să facă gălăgie,
 să sâsâie, să scuipe şi să înjure-o mie
 Nici să apuce viclean de un picior,  
 pe cel mai simplu şi pasnic trecător..... 
Asa ca plictiseala le face sa citeasca
prezentul blog de zoaie si opinie lumeasca.
 
 
 
 
 
 
 
 

 


4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ti-am zis sa le aduni toate intr-o pagina.
Ne distram si noi mai en gross...!

Anonim spunea...

Tampita ai fost tampita ai ramas.ai ceva la cap fato.

viorica abbu spunea...

cine are ceva la cap este cine ma tot pomeneste pe Softpedia fara incetare....

Anonim spunea...

Viorico, cand ti se mai spune ca ai ceva la cap, eu zic sa verifici sa nu-ti fi ramas bentita aia cu care-ti strange parul tanti cosmeticiana. Zau asa, o doamna sa iasa in lume in felul asta, ca o scolarita... Nu se face! Mai ales in compania altor doamne cu D de la Distonocalm.

Tot eu

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...