Pagini

7 mai 2013

Lumina, (si sfanta) vine de la rasarit

Sloganul preferat al Patriarhului Daniel: Avion cu motor, ia cu tine un sobor


Jurnalul lui Varsanufie Prahoveanul (vicar al Arhiepiscopiei Bucureștiului)

3 mai 2013

Draga Viorica, o să fiu plecat putin din tara, asa ca sa nu te sperii dacă nu ma mai vezi prin parohie. dand porumb la rate si gaini.
Ma duc la Ierusalim, sa aduc lumina cu avionul.
Am fost nevoit să apelez la o cursă charter, pentru că Tarom-ul nu ma lasa cu lumanarea aprinsa pe Airbus-urile lor.
Data trecuta am apelat la o cursa de linie și, la scurt timp dupa imbarcare, mi-a spus stewardesa s-o sting și s-o aprind din nou abia după ce decolam și ne stabilizam la o altitudine de peste 3.000 de metri.

4 mai 2013,

Am aterizat la Ierusalim.De fapt am aterizat la Ben Gurion,dar acolo sunt evreii care ni l-au omorat pe Mantuitorul,asa ca trec fara sa-i bag in seama.
Unul totusi ma opreste sa-i arat pasaportul.......
Slava domnului fara cip si semnul diavolului.
Pana la Ierusalim am tinut ochii inchisi sau m-am uitat numai la cer, pentru a ma intari sa nu zaresc Sodoma si Gomora din tara asta necrestineasca.
Ajungem.
In fine vad Orasul Sfant - moscheiile (doua), fel de fel de alte biserici ale papistrasilor, si rusine pentru credinta noastra vad si sinagogi....
Cer senin, adie un vant usor. Coafura rezista, dar barba flutura necontrolat.
Probabil ar fi cazul s-o mai scurtez.
Sa nu se zica ca noi protimea nu scurtam nimic.
Din pacate, n-am timp, trebuie să fac rost de lumina si sa ma-ntorc în tara tot azi.
Romanii sunt descurcareti asa ca nu cred ca o sa stau la toata coada si inghesuiala aia.

4 mai 2013,

Dragă Viorica slava bunului dumnezeu ca am luat laptopul cu mine.Asa ca macar pot sa vad youtuburile care mi le trimiti.... Altfel, acum ar fi trebuit să fac conversatie cu ceilalti preoti, care sunt putin nervosi pe mine din cauza ca am provocat o usoara intarziere a avionului.
Cineva a avut proastra inspiratie sa deschida in Ierusalimul sfant, niste baruri.
Desigur, ca sa loveasca in credinta noastra, caci desi am vizitat cam vre-o 5-6 baruri, nu am gasit nici-o cruce sa ma inchin...

Apoi, data viitoare o sa-mi rezerv o zi doar pentru mers prin duty free-uri, că m-am saturat sa ma grabească toti episcopii de provincie în timp ce incerc sa-mi dau seama care vreau să fie noul meu parfum.
In fine in avion....
Liniste,comod,doar jumatae din preoti sforaie, ceea ce odata cu noua catedrala Neamului va fi de domeniul trecutului datorita acusticii minunate.

Ascult stirile la casca:
Impresionat de gestul Papei Francisc I, care a spălat și a pupat picioarele unor deținuți, Patriarhul Daniel l-a pupat pe portofel pe un om de afaceri foarte bogat, după ce înainte l-a curățat de cîteva milioane de euro pentru Catedrala Mîntuirii Neamului.

"Gestul meu nu este unul extraordinar. Am vrut să arăt că oamenii trebuie să se ajute între ei. Adică ăla avea foarte mulți bani, iar eu aveam nevoie de ajutor, că m-a mîncat de viu Catedrala asta. Mă fură meșterii și mă încarcă la notă ceva de speriat", a declarat Patriarhul Daniel în fața unei asistențe adînc pătrunsă de simbolistica gestului.

In fine aterizam...
Lumina....unde pe pustii am pus lumina Sfanta...????
Pe toti dra............dragele mele stewardeze poate aveti o bricheta...?



Buna ziua dragi enoriasi....
Ma bucur ca sunt iar acasa...
V-am adus tarie din Tara Sfanta




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...