Pagini

13 mai 2013

Pomana mortilor tiganilor...sau "pastele blajinilor" cu gratare,manelisti si fanfara in cimitir !!!

Au umplut cmitirele de fum de gratare,miros de mici si friptane.
aleile,lespedele de mormant, cavourile, toate "utilitatile" au fost folosite pentru picnicul mortilor.
"Doborati" de bautura si carne la gratar, crestinii au picat de oboseala si au adormit in iarba.

Ţiganii care şi-au pomenit, ieri, de Paştele Blajinilor, rudele decedate
au adus la cimitir lăutari, grătare şi fripturi şi s-au pus pe petrecere.


"Dormi in pace...." .......nu se mai potriveste...!!






CE ZIC POPII...???

 „Ei sunt botezaţi ortodox. Ţin tradiţia ortodoxă cu mici excepţii şi mici adăugiri. Pomenesc pe toţi cei din neamul lor cu agapă frăţească şi este foarte interesant că păstrează tradiţiile, se întâlnesc în grup aşa mare îmbrăcaţi în portul tradiţional. S-au încadrat în credinţa ortodoxă, ........."

aferim...!!daca platesc bine...pot face gratar si la umbra,in cavourile oamenilor....sfanta toleranta ortodoxa...

14 comentarii:

maria spunea...

eu nu stiu ce sa mai zic.
cred ca am sa zic buna seara mai intai de toate.
dupa aia am sa ma iau cu mainile de cap...
Dumnezeule mare care m-ai facut Iti multumesc ca mi-ai dat minte sa inteleg si bun simt...alhamdulillah
eu ma intreb cam cum iti intra mancarea pe gat langa un mormant...si cam cat respect trebuie sa nu ai ca sa te apuci sa aduci fanfara si sa pui masa langa mormantul cuiva iubit.
cum ii foloseste asta mortului?
pai nu mai degraba te rogi mama pt sufletul lui ,sa-i fie tarana usoara,sa nu se chinuie...
dar ce sa mai zic...
no comment
maria:)

viorica abbu spunea...

Da,Maria
e urat,jalnic ce se intampla.
Oamenii parca traiesc fiecare zi ca ultima zi, asa sunt de febrili :sa cumpere,sa consume,sa distruga,sa chefuiasca,sa apuce.

maria spunea...

buna seara viorica
nimic nou astazi...hai ca am chef de taclale:)
maria:)
ma duc sa calc niste rufe....revin..
surprise me
maria:)

Anonim spunea...

Asa,zgandareshte-o,zgandareshte-o.Sa vezi ce articol iti trage :)

Gogaie

maria spunea...

cred ca azi a luat o pauza sau nu mai are nimeni dinti de scos si d-nul sot e acasa si sta si ea ca o femeie maritata cu sotul ei:)
maria:)

cherie spunea...

:)) Voi nu ati auzit de zicala, "Mortii cu mortii si viii cu viii " ?

Anonim spunea...

Cine,ce,cu-i i-a murit?
D-nei Abbu sau Dlui Abbu ?

Anonim spunea...

Cine,ce,cu-i i-a murit?
D-nei Abbu sau Dlui Abbu ?

ha ha ha.....pai e clar...la amandoi ca de aia sta coana non stop pe blog

Anonim spunea...

Marioara, daca ramaneai crestina se chema ca n-aveai minte?
Parintii, bunicii, strabunii tai au fost cu totii oameni fara minte?
Nu ti-e rusine?
Alhamdulilah ca nu ma moslemesc si eu, Bismillah بسم الله‎ !
Corneliu.

Anonim spunea...

Nea Corneliu,n-ai o tzigara?
Pana te scotocesti dupa una am sa-ti zic doar ca strabunii lu' Marioara nu erau crestini. Ei credeau in Zamolxis,asadar si prin urmareee...

Da si un foc... Gogaie

maria spunea...

d-nule corneliu,
va rog fara lectii de morala pt ca m-ati inteles gresit.
eu n-am zis de nimeni ca e fara minte.
ori sunteti nervos ori suparat,dar am sa va las sa cititi ce-am scris eu inca o data.
PS.am zis ca mi-a Dumnezeu minte sa inteleg...si religia crestina ,cat am fost crestina si islamul acum ca nu mai sunt crestina.
iar ceea ce-au facut tiganii aia poate e pe placul dumneavoastra,dar intrebati orice om cu bun simt si o sa va zica ce-ai zis eu.
deci in incheiere va rog,cand va adresati mie,sa-mi spuneti pe nume(maria) nu marioara,mariuca etc.
maria:)

Anonim spunea...

Corneliuuu pleacaaa din Ghencea hu hu hu,Corneliuuu pleaacaa din Ghenceaaaaa hu hu hu

Gogaie

Anonim spunea...

Tie ce ti-au dat pomana Vioricoooo ?

karma police spunea...

pastele blajinilor este un obicei pre crestin

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...