Pagini

18 oct. 2014

Mustrari de subconstiinta

Da, da, nu radeti

Dar cea mioriţă,
Cu lână plăviţă,
De trei zile-ncoace
Gura nu-i mai tace,
Iarba nu-i mai place.

Ei, uite ca ii tace gura - .e lucru naibii aici....
Nu cu una cu doua, o aia, de vorbeste ca o melita, inceteaza sa mai sporovaiasca.
Sa nu fie pen'ca am atins-o doamne fereste cu o vorba sau un apropo de misto..
Ca le mai scap si eu.
Iar ea, fire sensibilicoasa si simandicoasa a pus pe suflet.
Sa-i dau ceva saruri sa-si revina.
Adica sa sar putin pe ea...mititica.
O fi mai grasa ca mine?
Remember ?
Nu, remember ?
Pai ce-am facut ?

-Coane Fanica nu ma oropsiti degeaba ca nu eu am facut pocinogul.
-Cum mai martzafoane, nu ai facut tu...?da cine Papa Shercherius ?
-Jur pe familia mea ca nu eu.
-Juri ?
-Pe sanatatea mea si a coanei Tincuta, ca e dama bine, eu Remember bine de tot ca una Panseaua, Vioreaua cum ii zice, a suparat-o.
Nu s-a dat deloc prinsa, nesimtita.
La asa doamne mari, nu trebuie sa faci figuri..Te faci mica si le dai dreptate.
-Mai prostovane, tu ai 4 clase numai, de unde le stii asa bine.
-De la Radio coane Fanica, numa de la radio ca am si eu asa o metehna sa ascult radio,da sa nu ma spuneti lui jupanu....
Ascult radio Abbuvan.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...