Pagini

20 oct. 2014

L'aredet le Berlin -adica pe tiganeste, sa coboram la Berlin


 Domnul care a generat furtuna intre doamnele delicate de pe forumul Softpedia, si tocmai la "Antisemitism...ce e aia si de unde vine ?"
se numeste Luciano Ludwig, zice el, nacut in Romania si emigrat acum 14 ani in Israel.
Nu i se pare ca a avansat in viata, nu i se pare nici ca in viitor are mai multe sanse, asa ca s-a hotarat sa o sterga la Berlin sa se realizeze.
Ideea i-a venit ascultand indemnul..."Sa coboram la Berlin" a altui israelian nemultumit...Naor Narkis



Salomee dixit:
Am cautat pe Facebook si am gasit persoana cu acest nume.
Am vazut acolo si poze de la demonstratia la care zice ca a participat, in Tel Aviv.
A pus si o scrisoare adresata ministrului de Finante si lui Bibi.
Ce mi se pare ciudat este ca, scrisoarea, este scrisa in ebraica.
Asta insa nu spune nimic, este copie a scrisorii.
Dar comentariilor, care sunt scrise de toti participantii la discutie in ebraica,
el le raspunde in engleza.

Daca se afla in Israel, si daca este technician in computer, cum este posibil sa
foloseasca o tastatura care nu are alfabetul ebraic ???

Am vazut acum insa ce s-a postat, profilul lui.
La profil scrie ca, cunoaste ca limbi straine engleza, ebraica si romana.
Datele care le-a pus la Linkedin, nu in profil, la limbi straine se mai gaseste si spaniola...

Dar raman la parerea mea, Ceva e putred în Danemarca...
Cu tot pasaportul romanesc care il tine in mana, aceasta persoana
nu-mi pare a fi evreu din Romania.
Numele nu este de evreu, (daca acesta este numele lui adevarat),
o combinatie de nume Italian cu nemtesc...
Si chiar nu inteleg de ce ar da un nume fictiv, in definitiv, Linkedin
are ca scop de a promova si cunoaste persoane care pot fi in castig
prin meseria care-o declara.

Trasaturile nu sunt de evreu.
Pare ceva intre neamt si slav.
Si nici nu arata ca varsta, de 40 de ani.
In final, toata povestea pare cam ciudata...
 Pisa, e acel Naor Narkis l-am vazut si eu, intr-un reportaj la Arutz 10

"...Adevarat, putred coane Fanica.....
Da sa nu ma injurati, ca nu eu sunt cu tarasenia....
Cica Narkis asta, sau cum pacatele il cheama, ori e agent imobiliar la Berlin si vrea sa atraga israelieni,
ori are alta afacere, singur sau cu altii, ca e prea "putreda" cum bine zice coana Salomee, -dama de caracter - pe onorul meu.
Da degeaba...israelienii trag tot la Amerikia, cica nemtii sunt reci.....
Acuuuu sa nu ma spuneti lui Madam Pisa - madama de caracter si ea - dar asa reci cum sunt nemtii, facura cateva milione de evrei mai reci ca ei....

Plus ca, nici nu are cica mecla de evreu.
zau coane Fanica asa zisera doamnele,- care e de caracter una si una-.
Da, zisera ca are moaca intre slav si neamt.
Acu, Coane Fanica, sa ma iertati eu mi-s mai prost,  ca am doar 4 clase la coada vacii, da intre Slavia si Nemtia e Ucrainia.
Or, sa ma iertati de -pardon -referire, din Ucraina ajung mai mult "domnisoare" in Izrael.
Stiti Dumnevoastra, ca sunteti om umblat...pentru aia...pentru alea....pentru...las'ca ati priceput....!

Despre ce vorbeam Coane Fanica ?
Na ca ma luai cu vorba ca tontul si uitai poarta inchisa si acu vine Joiana din Norvegia...
o fi flamanda saraca....
Ca si Norvegienii aia e reci rau..dar, rau coane Fanica....
Sara buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...