Pagini

1 iun. 2013

Furtuna in Olimp.


Olimpul acesta este Olimpul moderatorilor,supermoderatorilor si fostilor moderatori ai forumului Softpedia.
Cutia Pandorei a fost deschisa de Megara,Megs sau ce nume o mai avea.
Una din cele mai infecte membre ale forumului, una dintre cele mai spurcate la gura,
permanent cu jalba in protap, cu paratul la toti si la toate, aceea care ca-catolica, ne arata  ca este departe teoria de practica si ca poate or fii si catolici cumsecade, dar nu e cazul ei....

Ca de obicei asalta cu mesaje personale, cu acuze si cu aprecierile ei bolnavicioase,un supermoderator....
Omul a pus-o la locul ei si bine a facut.
Dar din pacate sunt altii care ii canta in struna.
Deocamdata.

Megs :
Inițial nu am vrut să deschid acest topic dar, având în vedere că este pentru a doua oară când mă consider nedreptățită de aceeași persoană, m-am răzgândit.

Am primit 2 puncte și o zi de suspendare pentru "SPAM cu mesaje insistente pe PM si forum."Numai că nu eu am deschis discuția în PM, nu eu l-am abordat pe Stefan_CM ci el a facut-o. Ceea ce am facut eu a fost să răspund la mesajele lui și cred că asta l-a deranjat și m-a sancționat.



Pana aici nimic deosebit...este exact ce face pe forum aceasta individa.
spam,"raport" -uri insistente ,flame si jigniri

Stefan supermoderator ii raspunde:
Ai insistat indeajuns, o stii prea bine. Plus replicile in care faceai pe zmeul sau puneai intrebari care nu au nicio legatura cu tine si insistai, insistai.
Asta a fost fix alegerea ta. Puteai sa te opresti de cand ti-am zis prima data, a doua oara si tot asa. Dar n-ai facut-o deloc.


Celest supermoderator ii raspunde:
2. NU E TREABA TA ca user, nu te priveste, ce, cum, de ce SP administreaza partea de online in acest fel.
3. Ai o senzatie, eronata, cum ca lucrurile sunt strambe si ar trebui sa iei sabia dreptatii ca sa le indrepti. Iti aduc aminte ca forumul este privat, nu este o democratie votanta.

Si nu, nici "de ce mai exista aria asta" nu e problema ta. Pentru ca din nou, NU E TREABA TA.

.........................

De, daca asta e nivelul celor ce ma musca de fund toata ziua...nu ma simt "onorata"...
dar ma simt "omorata " de ras....!!


10 comentarii:

SophistiKat spunea...

HaHa, şi cât îmi reproşa mie Megs că stau de vorba cu Adminii pe la spate. De fapt numai o singură dată am contactat pe ADM, la momentul când Megs l-a jignit pe ACorneliu în 2 postări, am dat Raport şi Billy n-a intervenit.

Ah, că mai stau de vorbă cu alţi useri pe Privat, e normal. Măcar am bunul-simţ să nu fac off-topic şi Flame pe threaduri.

Anonim spunea...

Creatura numita Megara este un caracter murdar, este o vipera pusa pe jignit si scuipat in toti si in toate, aparata insa de relatii cu moderatorii si supermoderatorii.
Dar s-a dat deja in stamba si nici aia nu o mai suporta.

SophistiKat spunea...

lol, şi de ce ai rămas "anonim" când ai scris mesajul de mai sus?
ţi-e frică să nu te muşte vipera? lol

Anonim spunea...

Nu de Megara mi-e frica ci de Tincuta.
Aia are pile si colo si colo, si dincolo, si peste drum.

Anonim spunea...

Ce aveti cu Tincuta? E fata simpatica, fara ocupatie, locuieste pe forumul Softpedia. Scrie mult si prost, se cearta cu toata lumea si se pricepe la tot. N-ati mai vazut asa ceva! Dom´le, dar la tot! Sa nu indraznesti, Viorico, sa deschizi cu ea subiectul despre martieni, ca ea deja i-a vazut la ea in dormitor. Sau in oglinda, dupa vreo 5 zile de stat continuu pe forum.

Le stie pe toate si e cea mai tare din parcare. Scrie corect in limba romana, judecand dupa faptul ca se da libaneza (nu e, dar pana la urma ea e ca Mariana, se reinventeaza in fiecare zi si e ce vrea ea). Deh, Viorico, nu e bine sa te superi pe oamenii bolnavi.

Tot eu, sic!

SophistKat spunea...

Tincuţa n-are nicio pilă, te asigur...în schimb are vreo 3 puncte de Warn. Asta pe lângă multiplele puncte ce i-au expirat. :)
Deci, cine eşti, dezvăluie-te! :D

viorica abbu spunea...

Cand scriu parca calc pe langa oua .
Nici nu suflu, sa nu se miste vreunul si sa-l calc ca iar da Adm peste mine....
Nici nasul nu-l sterg, sa nu fac zgomot, iar daca imi vine sa stranut, fug ca in Tom si Jerry la 1 Km distanta, sa nu se auda.....

Asa ca pace si prietenie.

viorica abbu spunea...

Cu Libanul, din cercetarile straturilor geologice si depunerea de praf pe haine si mobila, am ajuns la concluzia ca trecerea persoanei pe acolo a fost temporara.

Cine foloseste "niznai" si alte cuvinte de argou romanesc...a stat mai mult la aerul curat al Vaii Prahovei.

Ceea ce este pacat, caci daca toti libanezii crestini fug din Liban la viata usoara si buna si inmultit si albit bani, ....cine sa mai tina tara pe picioare ??

SophistiKat spunea...

<>

HAHA, ANTILOPO, te-am recunoscut IMEDIAT, stilul tău e inconfundabil! :D

Anonim spunea...

Pai da, cum sa nu fie gasca vesela biruitoare,
daca fiecare are pile la moderatori.
Ele injura si jignesc -de platit plateste pagubasul.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...