Pagini

9 sept. 2011

Salat time.....

Salata in cos de paine

Am gasit acum cateva zile aceasta reteta si am incercat-o ieri, este delicioasa.
Ingrediente
Pentru painica aveti nevoie de:
- 200 g faina,
- 10 g drojdie proaspata diluata in 100 ml apa calda,
- 50 ml ulei de masline
- 50 g margarina. (pentru unsul tavei)
Pentru salata:
- o salata,
- o legatura ceapa verde;
- o legatura ridichi;
- 100 g muschi de porc;- branza;
- puteti adauga rosii, castraveti;
- sare, piper, ardei iute uscat, patrunjel


Bomboane cu ciocolata si nuca

300 g biscuiti
150 g nuca macinata
150 g unt (la temp camerei)
3 lg finetti
50 g ciocolata topita
Cum se fac:
Se macina fin biscuitii si se amesteca bine toate ingredientele pana se obtine o
pasta omogena care se da pt 10-15 minute la rece sa se intareasca putin untul si ciocolata.
Se fac bilute care se dau prin nuca macinata, nuca de cocos, zahar tos, la alegere...
Se pot umple cu visine din visinata sau stafide inmuiate in cognac.
Eu le-am dat si prin bombonele de ciocolata pt decor.



 
Inainte sa postez, imi aduc aminte ca sunt musulman.
 zice doamna cenzor a forumului Islamulazi   Gabi Umm 'Aishah care aduce prin cele doua retete o grava jignire religiei mozaice,lucru interzis de regulamentul ce singura l-a facut -religie care- interzice atat carnea de porc cat si bautura spirtoasa,alcoolul in general.
Promovarea acestor lucruri interzise de alta religie  pe forum,aceasta jignire adusa unei alte religii,aceasta crasa incalcare a regulamentului forumului, merita din partea d-lui Isak un blam....nu credeti ???

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ei, una vorbim, dar alta mancam.

Cucoana moderatoare globala, universala si cosmica, strasnica pazitoare a puscariei "Islamului Azi", in ingamfarea si prostia ei bine cunoscute, isi poate permite. Dupa cum singura zice, a incercat personal reteta si i-a reusit.
Acum a incercat cu seninatate sa dreaga busuiocul, scriind:
"Imi cer scuze, faceti reteta fara muschiul de porc. Multumesc pentru atentionare, sa nu creada careva ca indemn la alcool si porc, doar ca retetele le iau de pe site-uri exact cum au fost postate."

Deci cuvioase si smerite surori, cel putin voi nu cadeti in ispita ca mine...

Ipocrizie musulmana obisnuita...

viorica abbu spunea...

corneliu,stiu ca este o scapare,ca dupa zile intregi de tacere din neputinta de a participa la un dialog documentat, madam moderatoare a scris ceva la plezneala sa nu i se uite numele.
A zbarcit-o din neatentie,dar asta trebuie punctat caci la randul ei taie in carne vie pe oricine are alta parere decat linia pro islamista -(am scris cu intemtie ) a fosmului

Anonim spunea...

Mi-e clar ca e o scapare, dar nu a corectat-o in mod cinstit, pentru ca madam Gabi Umm Aisha nu are o asemenea trasatura de caracter.
Ar fi putut, de exemplu, cel putin sa modifice imediat dupa aceea textul, cu explicatiile de rigoare.
Dar madama a preferat s-o scalde, sa dea vina pe textul original, sa explice cu jumatate de gura.
Una corecta ar fi intrat in pamant de rusine.
Dar dealtfel, atunci cand vrea sa zica ceva raspicat altcuiva, nu face economie de cuvinte jignitoare, e intransigenta.

E un caz minor, dar ilustreaza clar una din caracteristicile majoritatii adeptilor islamului: sa nu-si recunoasca greselile sau vina in fata altora.

shakuka spunea...

Ai comis o eroare frecventa in logica si anume: generalizare pripita!
eh,oricum a fost amuzant ca nu v-a scapat nici faza asta de pe forum desi ati ochit-o cam tarziu :)

viorica abbu spunea...

shakuka,sa fiu sincera tin la parerea ta.stiu ca blogul tau e foarte placut,plin de lucruri interesante,iar tu personal nu te bagi in murdarii.
asa ca nu inteleg unde este generalizarea.
eu am vorbit de o moderatoare cu doua fete...una pentru cine nu-i place si alta pentru ea ca membru al forumului...
mi-a scapat mie ceva ??si ai prins tu ??

shakuka spunea...

nu... ma adresam ultimului comentariu

Anonim spunea...

Pentru Shakuka.
Am cunoscut foarte indeaproape mentalitatea protagonistilor acestui forum (majoritatea romance convertite), altfel nu as fi afirmat ceeace am spus.
Criteriul care le conduce este fidelitatea fatza de linia politica ce li se impune si fatza de ideea suprematiei incontestabile si infailibilitatea Islamului. Orice este judecat in functie de cum se raporteaza la aceste criterii.
Corectitudinea intelectuala le este straina, fiind inlocuita cu aceasta fidelitate.
In plus, au "imprumutat" si una din caracteristicile raspandite ale mentalitatii arabe: nu-si vor recunoaste niciodata erorile.
Mai sunt si unii dintre forumistii musulmani de acolo care dovedesc corectitudine, dar in mod clar nu sunt ei cei care dau tonul.
Mai sunt si forumisti nemusulmani, dar ei devin marginalizati atunci cand afiseaza opinii contrare "liniei partidului" si sub pretexte imaginare sunt treptat eliminati.

c.sorina spunea...

Ti-am vizitat blogul.
Mi-a placut,am sa mai revin
Daca vrei schimb de banere treci pe la mine.
http://bucataria-lumii.blogspot.com/2009/01/cine-sunt.html

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...