Pagini

18 sept. 2011

Gura pacatosului adevar graieste
-in cazul nostru "pacatosul" este Sailor activist pe Islamul azi

Musulmanii se roaga in timpul rugaciunii de vnieri pe strazi doar din cauza lispei de spatiu, anuntul interzicerii efectuarii rugaciunii in spatiul public a fost facut ieri de catre guvern si pe buna dreptate a invuriat liderii comunitatii musulmane din Franta.
Ministrul de interne a declarat ca "rugaciunile in spatiul public trebuie sa inceteze din cauza ca ele ranesc sentimentele a multor compatrioti care sunt socati de ocuparea spatiului public pentru practicarea religiei",
o declaratie cat se poate de stupida dupa parerea mea, cum poti sa declari asa ceva tu ca ministru de interne, te rad si curcile, mai bine spuneau direct, ne e frica de viteza de propagare si ritmul de creste al Islamului si facem tot ce putem sa il oprim..

O postare cat se poate de stupida-dupa parerea mea -caci ministrul de interne este al Frantei si nu al Ummah,iar frica .....frica....pazeste pepenii...... !


D-lui presedinte Sarkozy,
Palatul Elysee


Sunt profund onorata de vizita ce ati facut-o blogului meu si de adoptarea celor ce le sustin de ceva vreme.
Faptul ca nu ati avut timp de a-mi lasa un comentariu,desigur, nu stirbeste onoarea
si bucuria de a va fi avut oaspete.
Imi rezerv placerea ca autograful de rigoare sa vi-l cer in ziua cand spatiile publice franceze -si in curand sper si in alte tari -vor redeveni ceea ce sunt prin destinatie:
-spatii spre beneficiul recreativ non-stop al intregului public


Cu deosebita consideratie si urari de succes in temerara Dv initiativa
Viorica Abbulafia


..........................

(Am emotii....daca ma cauta la telefon sa-i mai dau idei....!!)

................





.

4 comentarii:

marinescu spunea...

Eu cred ca esti prea mult adepta unei parti a monedei si impotriva alteia.
Din lecturile mele, musulmanii au realizari,chiar in tarile unde sunt minoritari.

Anonim spunea...

Esti de belea Viorico...
Nu te departa de telefon.

viorica abbu spunea...

marinescu,eu nu m-am referit niciodata la toti musulmanii,la toti crestinii....
doar la neghina din grau.

marinescu spunea...

spune,da sincer.de ce crezi ca este un lucru rau rugatul musulmanilor in grup?
La inviere toate strazile sunt pline de credinciosi cu lumanari

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...