Pagini

6 sept. 2013

Cerere de a fi calcata pe batatura....

Ok,de ceva vreme, o persoana inodora, incolora, insipida, infatuata si obraznica
se straduieste din toate puterile sa fie calcata pe batatura.
De regula nu alege calcatorul, dar de data asta mi se adreseaza direct mie.
cu mii de insistente.
Avand in vedere ca sta pe forumuri cam 26 de ore din 24, gandacelul mafiot, intinde cu gratie piciorutele, doar-doar o s-o calc pe spatiul dintre degetul mare si urmatorul unde centralizeaza bataturile.

Ei bine,la asa insistenta,pot sa raman de piatra....???
Deci cine e persoana misterioasa care nu gateste, nu calca, nu spala, nu invata,
nu petrece sotul la usa,nu face cumparaturi, nu bate covoarele si nu curata zapada din fata casei?
Cine este acest Gandacel mafiot ??
Numita cand Solstice ,cand Thinkabout, cand alte diverse nume, ca romanul impartial,

O oarecare jumate evreica,jumate crestina.
Jumatatea crestina pare ca e mai mica, asa ca predomina cea "jidaneasca"
si amandoua predomina islamul.
Da eu cred ca doamna are permanet un par pe limba...Prea scuipa tot timpul...

Cinstita sa fiu, mi-e cam greu sa calc o fiinta nefericita pe bataturi....
Chiar daca o cere cu insistenta...
Mi-e mila....sincer mi-e mila.
Doamne pazeste poate se agata cu cureaua de vre-un pom si nu ajunge cu picioarele la pamant....

Daca asta e singurul lucru care ii face placere,chiar mi-e mila...
Nici nu stiu...
Sa o calc cu cizma, cu pantoful cui, cu sandaua, cu papucul, sau sa o strivesc pur si simplu.... ??

A dv
Mafiotul Gandacos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...