Pagini

4 sept. 2013

Ursitoarea mea ....Solstice....

Ce bine e sa fi bebe.
Esti in atentia oamenilor mari ca se prostesc toti in jurul tau...Buuu....Buuuuu,Chikiriki...chikiriki....
Se stramba ,scot limba,isi pun singuri coarne,barbatii mai ales,...chef....!
Imi aduc aminte cand mi-au taiat motul...
Stiti cum se face...Alegi de pe tava ceva si gata..ala e destinul ce te leaga de viata  fir-ar sa fie de ata...
Eu am vrut sa aleg tava intreaga,dar era a vecinei si nu m-au lasat.
Am ales deci foarfecele in primul rand,apoi o bere de 300 ml,tata zgarcit nu a pus-o pe aia de 500ml...
Am ales o masca ,nu stiu cine a pus-o pe tava,un creion ce era sa il bag in ochi nasei care se tot benocla la mine si ma indemna sa iau cerceii de aur cu gauri cu tot.
I-am intors spatele si am mai cerut o bere.

Acum ca destinul meu material era stabilit,ce sa va zic de ala sentimental....
aici sunt si mai tare...
Da am si avut noroc....Noroc la ursitoare.
Una era foarte desteapta si originala,nu venea la orisicine.
Iar pentru ca era inflatie de nasteri, alealate doua au foat ailalti doi.
Doi ursitori...

Fara prea multa introducere au hotarat...
Abbu...(asta eram eu) se vede reaua credinta de care esti dominata.
Ei,daca se vede,se vede....
Apoi au constatat amandoi intr-un glas rostogolind orbitele spre cer...:
...cat esti de veninoasa si duplicitara
I-am explicat ursitorului ca trebuie sa-mi schimbe pampersul dar el nu a auzit.
-Cam contorsionat rationament, fara puncte de sprijin in realitate.
(Cred ca ursitorii nu au miros, ca realitatea mirosea al naibii....)
Dar iata momentul magic....

Ursitoarea atotvazatoare si atotstiutoare atotcuprinzatoare si atotmancatoare
se apropie gingas de capsorul meu si-mi sopteste cu toti dintii....
-"Sa-ti  ursesc fetita mea ?"
Acum eu,desi nu aveam inca 7 ani de acasa, instinctul mi-a zis sa-i zic da si sa-i iau ochelarii de pe nas....
 Eu imi amintesc ca cereai alta ceva, insa nu eram sigura de lacrimi.
Normal,de mica ma tineam sa nu plng la toate fasoanele...
Apoi cu voce suava si duiosie Ursitoarea cea mai ursitoare din lume, care nici manelistii nu au putut sa o aduca la plozii lor, a continuat....

(ai) sa propagi minciuna si manipularea la cei care au IQ-ul cat numarul de la pantof si ai succes.Minti ca este singurul lucru la care te pricepi.(speram sa capat mai multe)Ai fi in stare sa arunci cu mizerie in oricine si orice.Condamni in rautatea ta pe toata lumea si esti patetica.
Chiar jalnica prin idioteniile care le debitezi.(saraca de mine...afara de guuu...guuuu.....guuuu nu prea ziceam altceva...) 


De mica eram pacatoasa se vede treaba :

Tu minti pentru ca logica ta este deja binecunoscuta, scoti din context ca sa-ti construiesti un suport pentru minciunile tale si cand esti prinsa cu minciuna pasezi vina la altii.
Mincinosii nu se cred niciodata altfel decat neprihaniti.


Dar mi-a ghicit gandurile asta e clar....

Ai niste ochi de-a dreptul bulbucati Abbu.
Nu pot sa sufar aerele de mimosa ale cuiva care este plin de fapte reprobabile.

Tu ai murdarit draga totul, (am stiut eu ca miroase....) e drept ca pe Isus l-ai murdarit mai putin decat pe Mohammad, pe crestine deloc in comparatie cu convertiteleNu-i nici o problema, altfel nu functionezi.
De la un trol oricum nu avem pretentii mai mari.

Aici m-a facut sah mat...trebuie sa notez pe scutece sa intreb neaparat pe google ce e aia trol.... 

Esti cumva monument de integritate morala?
Nu esti, esti un monument de duplicitate, care doar pentru a placea cuiva este in stare sa calce in picioare principiile pe care le-a aparat.
Asemenea oameni, pe forum sau in viata de zi cu zi imi provoaca o sila teribila.


Aici am inceput sa plang si sa vreau la mama....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...