Pagini

2 oct. 2013

Sunt gravida si am nevoie de un sfat

Acest apel disperat a aparut pe IslamulAzi.
Am mentionat asta doar ca sursa a informatiei.
Caci problema este generala.
Poate apare la musulmani,crestini sau la alta religie.

O familie tanara, cu greutati materiale in prezent, fara stabilitate materiala  in viitorul apropiat,
este impartita in felul in care vede venirea unui copil pe lume.
Sotia doreste cu caldura asta,sotul nu - fie din cauza momentului pe care il considera nepotrivit,fie pentru a nu avea obligatii.
Sa ascultam insa ce spune viitoarea mama

As salam aleykum dragi surori si dragi frati am nevoie urgenta de un sfat.
Eu sunt gravida in aproape trei luni mi-am dorit enorm de mult desi mai am unul dar dupa atati ani in care am stiut ca nu mai pot avea copii,acum bunul Allah ma va face iar mamica numai ca este o problema cam mare eu cu sotul meu stam cu chirie ca si mama si fratele meu avem foarte multe datorii si sotul meu mi-a spus sa fac avort ca nu vom avea bani pentru acest sufletel nenascut dar eu nu vreau asta sincer fie ca sunt la inceputul la 3 luni nu vreau sa comit acest pacat.Cu ce sfat ma puteti ajuta ca sa-mi fac sotul sa fie fericit de acest copil?
Ce versete din Sfantul Coran impiedica si acuza avortul?
Imi este frica ca daca eu il pastrez el va pleca si ma va lasa singura cum a facut si primul,imi este frica sa aduc pe lume inca un copilas nevinovat sa-l chinui.Va multumesc si va rog ajutati-ma.
Dragele mele surori si dragi mei frati am incercat sa mai vb cu el ultima oara aseara si mi-a zis ca daca il pastrez fiecare o sa mearga pe drumul lui,adica cu alte cuvinte ma va parasi si el.Sotul meu mi-a zis ca miercuri imi da bani de avort dar nu am sa fac acest avort,aseara am visat ca sotul meu ma strangea de burta ca sa pierd copilul m-am trezit cu ochii in lacrimi si speriata rau pentru mine zilele si noptile au devenit cosmaruri.

Asta este zbuciumul mamei si durerea ei.
Fara sa faceti legatura cu religia,va rog sa va spuneti parerea.
-Daca numai mama trebuie sa hotarasca atunci cand sunt divergente de pareri privind nasterea unui copil?
-Daca viitorul tata se poate  opune, el constituind totusi jumatatea formala a unirii sale cu sotia.
daca opozitia lui este obtuzitate sau realism.

sursa
http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=8330&st=0

.......................................................

Multumiri tuturor celor ce au comentat
pentru timpul pretios,pentru seriozitate si dorinta de a ajuta
daca nu cazul de fata, macar pe viitor .


18 comentarii:

Anonim spunea...

Barbatul algerian a luat-o doar pentru a avea liber acces in Europa. Ea ar fi trebuit sa-si dea seama de asta. A fost naiva la 17 ani, a facut un copil crezand ca poate sa-l tina langa ea pe un barbat, nu a functionat, acum la 29 face acelasi lucru. Un copil e o binecuvantare, insa trebuie dorit de ambii parteneri. Ea stia ca el nu doreste copii, cel putin nu momentan. Nu e cinstit ce a facut, trebuia sa se protejeze, nu sa-l minta. Acum catva timp ruga lumea sa faca dua sa se intoarca sotul in Romania. Cazul tipic de romanca care vorbeste pe net cu unul, fuge la el in tara, sta doua saptamani, timp in care se marita, dupa vine acasa, ii face chemare si asteapta sa apara el. Dumnezeu sa-i dea putere si tarie sa-si creasca copilul si pe cel care urmeaza sa-l aiba. E o lectie dura pentru ea, dar trebuie sa se maturizeze.

mihaela spunea...

eu aș zice că amândoi au hotărât atunci când au decis să facă sex fără să se protejeze. eu l-aș lăsa pe soț să plece liniștit că după descriere mai bine singură decât cu un astfel de exemplar. dar mă gândesc că poate nici soția nu-i mai brează din moment ce s-a căsătorit cu un asemenea om, și dacă am înțeles eu bine pentru a două oară. Tragico-comică situația și parcă nici nu-mi vine să cred că e reală... în anul 2012 să mai fie oare posibiă o astfel de situație???

Anonim spunea...

corectura: sot marocan, nu algerian.

Anonim spunea...

N-ar trebui sa existe divergente in privinta nasterii unui copil, n-ai ce sa discuti, copilul trebuie sa se nasca. Sunt impotriva avortului. Discutiile sa fie inainte, cand cuplul hotaraste daca e momentul sa aiba un copil acum sau mai tarziu. Daca sunt credinciosi practicanti si trec printr-o perioada extrem de dificila, atunci Dumnezeu le-ar lumina mintea si ar trai curat inaintea lui. (contraceptia e interzisa) Asta inseamna realism! Daca nu-s credinciosi practicanti, atunci au intimitati, dar se protejeaza. Si asta e tot realism!

Am vazut ca unii au sfatuit-o sa vorbeasca cu imamul. Sper sa nu-i traga barbatu o mama de bataie pentru ca a "indraznit" sa faca public problemele lor de cuplu, sa-l faca de ras in fata imamului, spunandu-i acestuia ca el i-a cerut sa avorteze si a mai si batut-o.

Anonim spunea...

Mi-e mila efectiv de unele romance si de naivitatea lor. Uite ce scrie alta, ieri, tot pe Islamul Azi:

Salam aleykom
Am si eu o poveste asemanatoare, doar ca dansul este din Algeria, vrea sa ne intalnim vara aceasta intr-o tara diferita (adica nici la el si nici la mine), in Tunisia, mi-a spus ca parintii lui stie despre mine si doresc sa ma cunoasca, dansul vrea sa stam cateva zile in Tunisia si apoi sa mergem in Algeria sa ma prezinte parintilor, si poate exista si o posibila casatorie(noi ne iubim foarte mult si vrem sa ne casatorim, dar totusi.....), i-am spus vin in vacanta 15 zile in aceasta vara, dar o sa vin cu prietena mea, a fost de acord, chiar s-a bucurat ca nu calatoresc singura. Crede-ti ca este posibil o casatorie, chiar daca ne-am cunoscut prin intermediul internetului.

Shukram
Allahu Akbar

Doamne, da-le minte!

viorica abbu spunea...

Anonim 21.20-
Pentru a puncta aceste lucruri am reprodus apelul fetei.
"Un copil e o binecuvantare, insa trebuie dorit de ambii parteneri." -mi se pare absolut corect.

..........

Mihaela,multumesc mult pentru vizita.Iti sunt datoare....
Inca ceva de luat in seama -sex protejat macat in prima perioada a casatoriei pana se limpezesc si se aseaza lucrurile.

............

Discutiile sa fie inainte, cand cuplul hotaraste daca e momentul sa aiba un copil acum sau mai tarziu.

anonim 22.00 Ce poate fi mai corect decat asemenea atitudine?
Daca nu s-a intamplat inseamna ca baza casatoriei este slaba,fata va suferi,se va chinui material si spiritual,domnul poate va pleca,linistit si fara remuscari.
si atunci ?CUM PUTEM AVERTIZA FETELE CA UNELE LEGATURI SUNT PREVIZIBILE DIN START CA FIIND NEFERICITE ?

.......


Anonim 22.17

Nu,mimntea nu va veni atata timp cat cultura generala este zero,mediul familiar submediu,educatia precara,iar ideea ca un strain rau este de preferat unui roman bun inca e valabila.

Anonim spunea...

CUM PUTEM AVERTIZA FETELE CA UNELE LEGATURI SUNT PREVIZIBILE DIN START CA FIIND NEFERICITE ?

Sa-si cunoasca partenerul, mediul din care provine, familia lui. Daca-l cunoaste pe un site de socializare, sa nu deschida discutiile despre casatorie,ci asta sa decida abia dupa ce il intalneste propriu-zis. Fata care vrea sa mearga in Tunisia sa-l intalneasca pe baiat habar nu are de cutumele arabilor, caci daca ar sti, n-ar face o asemenea gafa. Ce impresie o sa lase ea familiei lui, daca il insoteste in Algeria, cand se stie ca nu-s privite cu ochi buni fetele neinsotite? Asta daca ar fi adevarat ca vrea sa le-o prezinte parintilor, insa ma inodoiesc, dupa modul in care a pus problema : hai sa ne distram cateva zile in Tunisia si dupa te-oi duce sa te prezint parintilor. Vrajeala ieftina! Cei de pe forum i-au spus asta la modul indirect, sfatuind-o sa astepte sa vina el in Romania, nu sa plece ea de capul ei prin Tunisia cu o prietena, care n-are mai multa minte ca ea. Le-o fi fost jena sa-i spuna direct, sa nu o raneasca si au luat-o pe ocolite, insa in unele cazuri e mai buna varianta directa, ca unele fete chiar nu pricep.

Femeia cealalta, cu sarcina, s-a aruncat intr-o relatie fara sa-l cunoasca pe el. Cand ai deja un copil trebuie sa fii mult mai responsabila, caci nu-ti cauti doar un sot, cat si un barbat care sa fie un bun tata. Acuma faptul e consumat. E trist cand oamenii ajung sa se teama de greutati mai mult decat de Dumnezeu, fiind ancorati exclusiv in prezent, lipsindu-le perspectiva vesniciei. Dupa parerea mea, incercarea ei de a se justifica prin Coran e sortita esecului. Stresat, nervos, plin de datorii, numai de versete nu-i arde sotului, doar stie foarte bine ca avortul e interzis. O sa-i dea cartea de cap! Ma gandesc ca doar experientele altor frati ii pot trezi lui constiinta anesteziata, prieteni cu care se intalneste la moschee, cu copii si care pot sa-l faca sa inteleaga ca greutatile pe care le avem in viata nu sunt neaparat rele, ci sunt stimulative. Uneori copiii vin mai repede decat ne asteptam si avem impresia ca toata viata ni s-a dat peste cap, insa greutatile te invata cum sa te reorganizezi, cu sa-ti dramuiesti si putinul pe care-l ai pentru a-ti ajunge. Nu copiii ne saracesc.

Anonim spunea...

Daca sotul merge la moschee, sa nu aiba impresia sotia ca e automat musulman practicant, iar doua trei versete din Coran il vor schimba. Merge pentru socializare, acolo fiind locul unde poate intalni alti oameni, poate chiar conationali de-ai lui. Necunoscand pe nimeni in Romania, se simte singur si are nevioie sa mearga undeva, iar moscheea e primul loc la care se gandesc musulmanii.La fel fac si romanii in strainatate, merg la biserica, doar preotul e sursa de stiri, afla noutati, isi fac contacte cu altii ce pot sa-i ajute cu un sfat, cu o relatie, o pila etc.

karma police spunea...

sa-mi dau si eu cu parerea:
1-un copil NU trebuie sa se nasca decit intr-o familie ce isi poate permite material sa il ingrijeasca
2-tatal NU este obligatoriu sa fie de acord
3-daca exista cele mai mici semna ca tatal este violent trebuie exclus din familie
4-avortul la 3 luni NU este un pacat in alte religii cum ar fi a mea, se considera crima din momentul in care copilul misca, pentru ca acum abia intra spiritul in el, dar asta e deja alta discutie
pragmatic daca nu ai cu ce creste copilul NU il face.

Anonim spunea...

Anonim 21:20 spunea...
"Barbatul algerian a luat-o doar pentru a avea liber acces in Europa"

Asa pare. Ea stia ca nu mai poate avea copii si totusi el a luat-o de sotie, cu alte cuvinte, nu l-a interesat sa aiba copii cu ea. Omul asta nu si-a imaginat un viitor langa ea, chiar nu cred ca s-a indragostit iremediabil, ci doar a vrut o relatie pe termen determinat, pana obtine rezidenta si dupa libera circulatie. Cum i s-au incurcat planurile, a rabufnit, caci un copil inseamna responsabilitatea, un copil inseamna ca trebuie sa o vada pe ea ca pe o sotie permanenta si pe fiul vitreg ca membru al familiei sale. Sper ca el sa fie, totusi, un barbat responsabil si sa-i recunoasca macar copilul, chiar daca dupa drumurile lor se vor desparti. N-a spus cand a ajuns el in Romania si daca munceste undeva. Daca ar avea un loc de munca altfel ar gandi, caci banii aia, chiar si putini, ii ofera o stabilitate si nu s-ar mai speria de situatia neprevazuta.

Anonim spunea...

Sa-mi dau si eu cu parerea:

Sotul e bulversat, nu s-a asteptat la o sarcina si ii trebuie ceva timp sa asimileze si sa se gandeasca la responsabilitatile care-l asteapta. Santajul pe care vrea sa-l faca ea cu “amanatul sederii” (asa am vazut intr-o postarea de-a ei pe arci) nu e bun, ci trebuie purtata o discutie sincera cu el, sa vada daca poate avea o familie cu el, daca el poate sa fie un sot si un tata pentru copii, nu sa ramana cu ea pentru ca doar astfel obtine rezidenta. Razbunarea prin punerea de piedici in obtinerea sederii nu e o solutie, poate o satisfactie efemera, insa neislamica. Mai bine intenteaza divort, daca nu e loc de intelegere.

viorica abbu spunea...

"" Omul asta nu si-a imaginat un viitor langa ea, chiar nu cred ca s-a indragostit iremediabil, ci doar a vrut o relatie pe termen determinat, pana obtine rezidenta si dupa libera circulatie.""

Am citit zeci de postari "aprinse" despre fete agatate pe net,postari care straluceau de credibilitate,dorinta de a face orce pentru "iubi" sau "faraonul ei",orce.
Fara sa stie cu cine vorbeste,fara sa stie nimic ea deja facea invitatie,sau bagajele sa mearga sa vada familia lui...

viorica abbu spunea...

""Sotul e bulversat, nu s-a asteptat la o sarcina si ii trebuie ceva timp sa asimileze si sa se gandeasca la responsabilitatile care-l asteapta""

o privire din cealata parte a baricadei unde Fata nu mai apare asa de necajita.

Anonim spunea...

"Fara sa stie cu cine vorbeste,fara sa stie nimic ea deja facea invitatie,sau bagajele sa mearga sa vada familia lui... "

Atitudinea barbatilor romani fata de straine e una precauta ,condescendenta, rece, bascalioasa, in timp ce a femeilor romance fata de straini e diametral opusa. Cum aud fetitele un accent strain, fie arab, italian, fie englez, cum le trece "pasiunea" prin urechi si incep fanteziile cu straini, umezindu-si buzele de fiecare data cand aud tampeniile lor. Fetitele adora sa li se dea atentie, adora sa fie ridicate pe un piedestal, sunt topite dupa strainul ce o face si care nu e ca si romanul ce are un stil diferit de abordare, mai mistocar, in nici un caz nu le pune pe (fals)piedestal al cuvintelor banale cum o face strainul.

Sunt atrase de "habibi" carora le place sa domine, asta oferindu-le un sentiment de protectie si repede, repede isi fac boceluta si o tulesc de acasa in bratele lui, nu care cumva sa i-l sufle alta. Abia ajunse acolo afla ce inseamna cu adevarat dominatia lui si incep sa se trezeasca la realitate.

Anonim spunea...

Draga anonim de la 08:26 , ai mare dreptate in ceea ce ai spus , dar sunt si multi habibi carora li s-a uscat calcaiele venind dupa fata de care s-a indragostit pentru ca fata aceea era invatata de multe alte persoane din familie sau din exterior caci arabi sunt niste oameni de nimic si cu timpul si ea s-a indragostit de el si s-au casatorit si au facut si niste copiii minunati si spera impreuna sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti fara sa se domine sau sa se injoseasca unul pe altul

Anonim spunea...

Biata fata. Cate din astea nu scriu pe net in speranta unui sfat care sa le ajute si cate stiu cu adevarat cum si cand sa actioneze?
Satul sunt sa mi se verifice teoria cu musulmanii si casatoriile din interes, au luat o amploare uriasa si asta tot din cauza internetului. Macar de s-ar informa in prealabil, macar de ar citi in loc de messengerurile cu emoticoane, relatari adevarate din partea unora patite.
Cu un an in urma as fi zis ca isi merita soarta, acum nici asta nu mai pot s-o zic.
Alexandru

viorica abbu spunea...

Buna Alexandru...Problema este ca chiar daca se informeaza tot cas messa.Spun:"asta e altfel,baiatul asta nu e ca ala rau...."
Pentru ca nu au suficienta personalitate si autonomie,MAI ALES FINANCIARA

O femeie spunea...

indiferent de religie, decizia de a purta/renunta o sarcina o ia numai femeia. Ambele variante implica interventii agresive pe uter si corp; in ambele variante femeia isi risca viata. E alegerea ei. Urat din partea sotului ca i-a pus conditie.

Sunt ingrijorata, pt ca cunosc o pers. casatorita cu un marocan... cu o situatie asemanatoare. Din tot sufletul, sper sa nu fie real, din tot sufletul sper sa nu fie ea.

Cum as gandi eu. Obiectiv. Desi cu hormonii de sarcina, si drama in suflet, si inima impartita intre sot si sarcina, e f. greu sa fii obiectiva. Deci, eu vad 2 variante: cu sot si fara sarcina (asa a cerut el, ii respect decizia): fara sot, dar cu sarcina. La 29 ani, are studiile terminate, are serviciu, are un venit - in caz ca nu are suportul lui fiannciar si moral, daca isi doreste cu adevarat copilul, atunci divort si viata continua asa.
Eu as fi in stare de asa ceva. Ea insa?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...