Pagini

30 iul. 2010

Siria...da cu tifla Europei si interzice niqab-ul..!

in timp ce impotenta Europa,se lupta cu organizatiile pentru drepturile omului,a religiei,a minoritatilor,neavand curaj sa voteze ceva ce nu tine de specificul national...Siria 85% musulmana...interzicerea acoperirea totala a fetei in universitati.
fara prea multe intrebari si comentarii....
sper ca va urma Egipt,Jordania,Liban si cine stie....poate in final si Franta va reusi sa scape nu numai de femeile cu fata acoperita ci si de derbedeii islamici care terorizeaza orasele franceze...

Un comentariu:

maya spunea...

Am fost in Syria..e tara mea de suflet.Am acolo cei mai buni prieteni.Acei prieteni pe care n-am putut sa-i am in Romania(poate din vina mea...nu ca m-ar fi dat perfectiunea afara din casa.As putea sa vorbesc despre Damasc.Aici gasesti cam toate religiile si spre surprinderea mea vietuiesc in totala armonie.Am vazut femei ultra moderne,fumand narghilea in cafenele,femei acoperite,cele mai multe nu toata fata..si destul de putine ,chiar foarte putine..care li se vedeau doar ochii.Am intrat in contact cu o multime de persoane.Nimeni nu mi-a vorbit de islam,decat ceea ce am intrebat.Am fost intrebata de crestinism...si aproape la tot ce le-am zis ,mi s-a raspuns ca e aproape ca la ei.Am gasit oameni deschisi si calzi,care mi-au placut..si cu care am legat prietenii pe care nu le-as schimba pentru nimic in lume.Intr-adevar Syria e un loc aparte.Cu toate aste nici in Egipt nu se mai poarta de mult fata acoperita..ba mai mult,chiar capul nu mai este acoperit.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...