Pagini

23 iun. 2012

Book-fiasco 2012.

Bookfest 2012
Fiasco aproape total pentru mai toate editurile

Un participant la acest fiasco este si standul de carte islamica.
Care nu-i reprezinta -ca de obicei pe scriitori romani de origine turca,
tatara,care nu aminteste in vre-un fel despre traditiile si cultura comunitatii  musulmane romanesti.
Conform obiceiului....

Asa cum ne prezinta ras-popitul fost crestin -Dan Michi limba de miere-,

Eticheta standului cu carte islamica, denumirea sa, emblema care ii confera semnificatie si o propune cercetarii, cognitiei sociale a publicului iubitor de carte de la noi din tara este "ISLAMUL AZI".

O fi motivul ca au fost cam 10-15 vizitatori pe zi  la acest stand,la care au fosdt mobilizati toti greii fundatiei,sau AMR-ului,sau a Surorilor musulmane,cu copii cu tot doar sa se vada ceva miscare ???


"Islamul azi " sperie romanii ?


Sau actiunile Ligii culturale (asa zis )
sau vizorul securitatii atintit asupra lor?
Sau propaganda islamista-fundamentalista?


Adevarul este ca lumea este satula de aceeas placa,aceleas singular subiect in zeci de mii de fatete identice,prezentat de sheici de care nimeni in Romania nu a auzit si nici nu vrea..
Nu asta cauta romanul,care stie ce e cartea si in plus e satul  de propaganda-fie ea si religioasa.

" Nu merge,nu merge si pace...nici la pret redus,nici la pret de lichidare...nu merge..."

(zice "sefu" ) 


















EHE..HE...! unde sunt vremurile lui 2008.....!!
Ce bani,ce carti,ce bani....
unde sunt banii ??

31 de comentarii:

shakuka spunea...

scuze ca postez aici,dar nu trebuia sa inchizi comentariile la ""Alhamdulillah! ce usurare :ihhhh": suspina D-na A..."

@ Alyomar (Alexandra) din punctul meu de vedere ai carente serioase de cunostinte religioase in general, ca sa nu zic de crestinism sau de islam in special. daca vrei sa intelegi cum sta treaba cu crestinismul raportat la islam, de ce crestinismul suna "absurd" la prima vedere si totusi in esenta NU este incompatibil cu islamul, te rog sa citesti cartea aceasta: Frithjof Schuon - "Sa intelegem islamul" (Humanitas). De asemenea citeste si tot ce ti-a sugerat Karma police prin comentarii. Si sper inshallah sa ti se linisteasca sufletul si sa-ti sporesti cunostintele

viorica abbu spunea...

Shakuka,
Ai perfecta dreptate,din pacate comentariile erau despre pocaiti si alte secte ,departe...departe de subiect.

Anonim spunea...

"Islamul azi " sperie romanii ?

Nu sperie, nu trezeste interes. Pentru o romanca convertita la Islam ce nu are exercitiul lecturii sunt bune cartile de la Islamul Azi, insa pentru iubitorii de carte, pentru cei interesati de spiritualitate nu-s tentante pentru ca sunt carti extrem de simpliste, brosuri pentru gospodine. Editurile Anastasia si Herald au carte religioasa de calitate: Anastasia mai mult crestina, Herlad de toate, inclusiv islamica.

Anonim spunea...

Pentru o culegere de studii despre capodopere ale literaturii islamice , pentru un album de arta islamica, pentru o filosofie araba a istoriei scoti 20-50-100 ron, dar "Mohammed-trimisul lui Allah", "Zakat", "Hajj" sau "Fecioara Maria o musulmanca exemplara" le lasi musulmanilor sa si le cumpere.Titlul de anul trecut cu Fecioara Maria mi s-a parut cel mai neinspirat ales cu putinta. In spatiul nostru cultural e o blasfemie pentru 98% din public, chiar iritant. Cum sa speri ca o va cumpara cineva? "Fecioara Maria- o perspectiva islamica" era prea cuminte, au vrut sa socheze. Targetul editurii Islamului Azi sunt romancele convertite la Islam si copiii lor, asta se vede din oferta lor de carti.

viorica abbu spunea...

Anonim,ai prins esentialul.Alexandra Dracea de care vorbeam mai inainte este produsul acestei maculaori.
Acestei tendinte permanente de a acapara cat mai multe suflete la islam, fara nici-o pragatire,fara nici-o daruire,fara nici-un chef afara de face fite colegelor cu hijabul si a avea atuuri pe facebook,poate...poate pescuiesc ceva.

Peste toate astea sunt interesele crecurilor islamice din Saudia,Iordania,cercuri fundamentaliste care recruteaza si spala la creer alti romani plecati sa invete "islamizarea"

Anonim spunea...

Dan Michi de pe Islamul azi a fost preot?

Anonim spunea...

"Dan Michi de pe Islamul azi a fost preot? "

fii serios(a),a glumit Viorica :)Sunt prea mari lacunele lui Dan Michi pentru cineva care ar fi studiat teologia, deci nu ... a fost o expresie figurata, nimic real.

viorica abbu spunea...

adevarat -se impuneau ghilimele.
Anonim are dreptate.

Anonim spunea...

Voi nu veti intelege ce inseamna cuvantu Islam niciodata , doar daca Allah v-a vrea

viorica abbu spunea...

Te inseli .Este usor de inteles si de aplicat.
Dar nu ca parghie pentru superematie.
Daca il vezi asa,nu este o religie ci un indrumar de lupta.


Marta,regret,dar sunt lucruri personale ceea ce ai scris

Anonim spunea...

Dar nici eu nu m-am referit la lupta ci la credinta in sine , nu la fanatism ci la ceva curat si fumos

Anonim spunea...

anomim 17:45 intelegem ce e Islamul, dar nu-l vedem nicaieri, nici nu a existat vreodata o vietuire minunata, doar forme alterate ale Islamului.

viorica abbu spunea...

"Dar nici eu nu m-am referit la lupta ci la credinta in sine "

Atunci ne referim la acelas lucru.
Dar care capata azi alte conotatii

Anonim spunea...

Viorica fanatism , foame de bani . foame de credinta falsa gasim ori unde , ca sunt crestini , catolici , musulmani , ei din pacate exista , parerea mea este daca fiecare si-ar vedea de propria credinta lumea ar fi mai linistita .
Tot vorbiti despre islam ca incearca sa atraga mai multi sau mai multe persoane , dar hai sa va spun un lucru : daca vine un misionar la tine indiferent de religia pe care o detine si incearca sa-ti spuna despre religia lui cat de buna este cat de aproape se simte de Dumnezeu , iar aceea persoana careia i s-a spus hotaraste sa se converteasca , ce este rau in asta ? , daca ea sau el a ales ? , asta nu inteleg nici la voi care tot incercati sa denigrati Islamul si sa puneti partea rea a lucrurilor in fata , fratilor Islamul inseamna pace , daca sunt din ei fanatici asta este problema lor nu a nostra cei convertiti , noi ne vedem de ale noastre si ei de ale lor .
Mai stiu ei pocaiti care vin si-ti spun POCAIESTE-TE cat mai repede , ca altfel o sa ajungi in iad , ei nu au lumanari , nu au icoane , nu se inchina doar citesc din biblie , fac rugaciuni , se ajuta intre ei [ am o cunostinta pocait] de aceea stiu . Si oamneii acestia ce au ? , fac ceva rau ? , nu din contra ei asi vad religia lor si mai aproape de Dumnezeu , asa ca fiecare are cate ceva , pana la urma indiferent de ce religie am avea suntem oameni si nu trebuie sa ne impungem toata ziua , din contra daca am incerca fiecare sa invatam ceva bun unii de la altii poate am reusii sa facem ceva bun .
Dana

Anonim spunea...

Mai Viorica,nu-i bai ca nu ai aprobat comentariul fiind personal. Contradictia e ca am citit aici multe comentarii personale despre alti moderatori de pe islamulazi.Ori speri ca grasa sa te primeasca pe islamulazi? Slabe sanse.Nu te pui bine cu ea asa.
Ce-am spus e ultra adevarat.Poate ca nu stii dar prin 2003 cartile islamice erau date gratuit la taiba pe banda rulanta.Asa a mers pana anul trecut. Acum cer bani pe ele ca vezi doamne costa personalul si tiparitul.Treaba lor dar si atunci nu costau?
Insa pe atunci sotiile doctorului erau doar 2 si copii si ei mai putini, mai mici.

viorica abbu spunea...

Anonim (Marta?) au foat multe comentari despre membrii si moderatorii Islamului Azi,dar -cred-fara sa fie atinseaspecte fixzice ce pot jigni. ce pot jigni

Pentru misionar.

La mine daca vine un misionar matur dusumeaua cu el.Nu suport comisii voiajori caredaca nu au altceva de vandut vand religie.
Daca cred cred in mine,in cine vreau si cum vreau.

Poate de aceea am ramas atee...

Anonim spunea...

@Anonim: din ce se vede in poza pretul cartilor de la Taiba e extrem de accesibil, mi se pare aiurea ca un musulman sa se planga ca nu-s date gratuit. Voi nu ganditi ca si acelea costa? Credeti ca Taiba poate functiona la infinit din banii unor arabi sauditi?

@Dana: sunteti ultima persoana care poate vorbi de denigrarea unei religii, stiind cat de urat ne-ati denigrati d-voastra credinta prin acele poezii. Si va rog, nu spuneti ca n-ati intentionat sa jigniti, ca asa nici altii nu intentioneaza sa denigreze, ci spun din inima ce cred despre Islam, sunt sinceri.

Anonim spunea...

Asa te crezi tu dar eu sunt sigura ca in inima ta exista un sumbure de credinta , sa nu-mi spui tu Viorica ca tu nu te rogi pentru copii tai ca nu te cred
Dana

Anonim spunea...

27.06.2012, 06:42 ptr anonim

Pentru ultima data vreau sa spun ca eu nu am incercat sa denigrez pe nimeni , acele randuiri pe care le-am scris faceau referire la mine , inainte de a va da cu parerea ganditi-va ca si eu am familie crestina pe care o iubesc si o respect enorm de mult . Dana

viorica abbu spunea...

Dana,nu ma rog, dar le doresc sa invete,sa progreseze, sa fie bine educati si realizati.Fara legatura cu Dumnezeu care mai mult decat sa ma incurce nu poate face pentru noi.

viorica abbu spunea...

DANA,stiu ca dorinta ta nu a fost a denigra pe nimeni,eu te cunosc de ceva vreme si pentru munca ta la firma,pentru felul cum va descurcati si v-ati aranjati meritati tot respectul.
Singurul lucru problematic -si te rog mult,mult sa ma intelegi corect-singurul lucru problematic
in felul tau de abordare este fierbinteala cu care vrei sa dovedesti buna musulmana din tine,in special cautand greseli la altii care sa te convinga sau sa-ti confirme ca ai facut o buna alegere.
Daca ai tine numai drumul tau fara a privi peste gard,fara sa exagerezi cu readucerea si altora la credinta ta ar fi mult mai bine.

Sa ai parte numai de bucurii si fericire in familie.
Eu iti spun asta care a fost cea ce te-a aratat cu degetul, sper ca macar acum intelegi motivele.

Anonim spunea...

Si eu cred ca Dana n-a dorit sa denigreze, insa de ce nu gandeste la fel despre cei care scriu despre Islam si spune ca ei denigreaza? E parerea lor, asa cum ea si-a dat cu parerea despre Crestinism, cum l-a inteles ea. Reproseaza ca nu cunoastem Islamul. Dar dupa ce a scris ea, reiese in mod evident ca nici ea nu a cunoscut Crestinismul. Deci, daca dansa isi permite sa scrie propriile ei pareri si spune ca nu denigreaza, la fel isi permit si altii, au tot dreptul sa o faca si nu denigreaza nici ei!!!

Anonim spunea...

Dana spunea: Pentru ultima data vreau sa spun ca eu nu am incercat sa denigrez pe nimeni , acele randuiri pe care le-am scris faceau referire la mine.

Asa de repede v-ati uitat propriile "creatii" ? Sa inteleg ca aici v-ati referit la d-voastra?

"Ce frica ma apuca cand ma gandesc la voi
Ce pacatosi mai sunteti va spun o vai de voi
Allah sta si va vede cum voi batjocoriti
Si in nestire mare voi stati si nu clintiti"


"O cruce mare tu iti faci ma tem ca n-ai scapare
Tu oare crezi ca d-zeu nu-i maniat pe tine
Cand vede ca stai linistit si nu-ntelegi prea bine?"

"Dar tu stai drept si neclintit
Si ochii iti sunt amortiti
Si tu pe allah nu-l primesti
Si in pacat ramai , traiesti.

sa stii ca eu am fost ca tine
si eu un pacatos eram
dar am primit islamu-n graba
si nu mai sunt eu ce eram".

Si cate n-ati mai scris ... doamna! Mergeti si spuneti familiei d-voastre crestine, pe care o iubiti atat de mult: CE PACATOSI MAI SUNTETI, O VAI DE VOI!

Anonim spunea...

Binenteles ca nu am uitat aceste randuri pe care le-am scris imi sunt imprimate in inima , si am mai scris si altele pe care o sa vi le pun acum , nu am scris numai ptr atunci cand eram crestina ci si dupa .
Viata in mormant

Eu am murit si n-am stiut ce ma v-a astepta
Imi pare rau n-am ascultat atunci cand trebuia
m-au ingropat , aici e rece eu tare mult as vrea
sa pot pleca cu ei acasa , va rog faceti ceva
dar ce pacat nu se mai poate aici o sa raman
pana cand clipa va sosi, sa ies eu din mormant
dar stai oare ce se aude ca vine catre mine
sunt manchar si manchir ei vin , ya allah catre mine
ei ma antreaba cine sunt care-I credinta mea
eu le raspund ca-s musulman si cine-I mama mea
atunci imi spun ca am gresit cand eu eram In viata
eu am gresit ,si recunosc si ei imi spun in fata
de unghii ei ma tot apuca si mi le smulg de tot
caci pe pamant mi le faceam atata de frumos
si dintr-o data si mormantul se strange –asupra mea
eu nu mai pot ma doare tare nu mai pot respira
ya allah stau si ma gandesc ce mult eu am gresit
de ce eu nu am ascultat cand eram pe pamant?
Parintii , fratii imi spuneau ca e gresit ce fac
Nu-I ascultam si tot greseam si am de suferit
Treziti-va voi oameni buni sfarsitul e aproape
Si nu stim de mai este timp sa le facem pe toate
In orice ceas este posibil ca ingerii sa vina
Si sufletul ei sa ni-l ea , ei nu au nici o vina
Eu as dori sa ma intorc greseala s-o rascumpar
Dar nu-I posibil am plecat in lumea cea cu umbre
Imi pare rau dragii mei frati , ca nu v-am ascultat
Si rugaciunea n-am facut atunci cand m-ati rugat
Acum eu sufar in mormant si-ndur o grea pedeapsa
Ya allah pe parintii mei , nu-I lasa sa greseasca
caci nu doresc la nimeni altul ca mine sa patesca

Pamntu- acesta mare si cerul instelat
Voi cine credeti oare ca-stat si le-a creeat?

Voi o numiti natura , natura a facut
Tot ceea ce se vede frumos pe-acest pamant

Ganditi-va mai bine, mai meditati un pic
Nu va grabiti voi oameni, natura sa slujiti

Ziua cea mare vine . Allah stie mai bine
Cand ceasul ne v-a bate , unde o-sa ne ascundem ?
Caci nu avem noi unde , Allah sta si priveste
Cum oamenii acestia stau si gresec intruna
Si nu mai au oprire vor sa atinga Luna
Vor sa atinga Marte , ei vor sa demonstreze
Ca viata a venit dintr-un meteorit
Ya Allah, mi-este teama cand te vei mania
Cutremurul cel mare tu ni-l vei arata
Cand ingerii pe ceruri ei se vor arata
Cu trambitele-n gura ei tare vor sufla
Si cerul si pamantul se vor cutremura
Si apele din matca ele s-or revarsa
Voi cei ce n-ati crezut , credeti ca va ascundeti
Dar voi nu credeti oare ca Allah tot va prinde
Si-o sa v-arunce-n ghena cea neincapatoare
Si gheena o sa zica oare mai vine, oare ?
Si vor intra in ea toti cei ce n-au crezut
Pana ce Allah prea inalt v-a curata acest pamant
Iar cei ce au crezut vor merge in raiul cel promis
Ya Allah iarta-ne pe noi si du-ne-n paradis

O sora,tu nu te opri
Pe Allah mereu a-L preaslavii
Ramii constant pe acest drum
Caci eu stiu sigur ce iti spun

Mame si tati vor fi-n potriva
Chiar frati si chiar surori
Dar tu ramii nu fi-n deriva
Prin viata suntem trecatori

Multe-o sa-nduri
Dar tu stai drapta
Chiar de e greu sau strivitor
Tu de la Allah ai rasplata
Si totul iti va fi usor.

Inselatorul iti sopteste
Ca rugaciunea sa n-o faci
Dar tu fi drepta , biruieste
Si-n Adevar sa te imbraci

Tu cuvios stai drept si spune
-O Allah,Tu sa ma ajuti
Si Tu ma scoti dintr-o genune
Sa pot urca ai vietii munti


REGASİREA

DE MICA EU TE CAUTAM
S-A JUNG CUMVA LA TINE
SI IN SFARSIT EU TE-AM GASIT
SI-MI ESTE FOARTE BINE

EU PRIN BISERICI TOT UMBLAM
TE CAUTAM PE TINE
DAR IN ZADAR TOT CAUTAM
EU NU MA SIMTEAM BINE

VEDEAM PICTURI MARI PE PERETI
SI NU CREDEAM IN ELE
STATEAM MEREU SI MEDITAM
DE CE NU CRED IN ELE?

ALLAH ATUNCI MI-A ARATAT
O POARTA DE IESIRE
EU NU AM STAT, AM ALERGAT
SI-AM PRIMIT MANTUIRE

O ALLAH TIE-TI MULTUMESC
CA M-AI PRIMIT LA TINE
NU M-AI LASAT SA ZABOVESC
MEREU INTR-O NESTIRE

Dana

sara spunea...

Halal de poezii!Sincer nu are nici cap , nici coada, asa ca Dana lasa-te de meserie ca nu merge!Nu iti (mai) bate joc de limba romana, si nici de creatia poetica!

Spre binele tau!

viorica abbu spunea...

Alexanderu....
Cu regret,dar nu poti spune "Fiinta de joasa speta " cuiva pe care nici nu-l cunosti macar.
Poate reformulezi.
Multumesc.

Anonim spunea...

Ptr Sara :04.07.2012, 15:02

Draga mea nu-mi bat joc de nimeni si de nimic , eu sunt un om simplu ca si tine , ca toti ceilalti . Fac si spun ceea ce simt , nu-mi place sa ma ascund , daca am ceva de zis eu spun in fata . Daca nu-ti plac micile mele randuri nu le citi , nu le da importanta , asta este eu nu sunt poeta de meserie , eu am scris acele randuri asa cum mi-a venit in minte , inima si sufletul mi le-a dictat , fiecare om are parte in viata de urcusuri si coborasuri , Alhamdulilah ca sunt un om care nu fac diferente intre oamnei , daca asi putea sa-mi dau sufletul pentru cineva asi face-o , numai sa-l pot ajuta , nu conteaza ce nationalitate ar avea ,
Haide sa-ti spun o mica povestioara care mi s-a intamplat in copilarie , eram la bunica mea [ ea m-a crescut] la noi la poarta s-a oprit o femeie era tiganca , mi-a cerut un pahar cu apa rece , am alergat repede in curte sa ai aduc , pe masa era un pahar de crom , cu care noi beam apa , l-am umplut si i-am dus , cand a vazut femeia acel pahar de crom a inceput sa zica : ce m-ai vazut ca sunt tiganca si mi-ai adus apa in paharul asta ??? , eu am ramas fara cuvinte , ma simteam asa de prost , dar in acelasi timp stiam ca acel pahar era bun , noi beam apa cu el . De atunci m-am invatat ca atunci cand am un musafir sau cineva imi cere ceva sa-i ofer cei mai bun . Nu pot sa-ti spun Sara decat ca Dumnezeu stie cel mai bine cei in sufletul si in inima fiecarui om , am fost jignita , criticata , atacata pe acest blog din toate partile atunci cand Viorica mi-a pus cele cateva randuri , sincer in sinea mea am suferit foarte mult pentru ca stiu ce fel de om sunt , dar m-am resemnat si am mers mai departe , nu-mi ramane decat sa va urez toate cele bune .
Dana

sara spunea...

Dana, orice om are forma lui de a-si exprima bucuria, fara sa lezeze bucuria celor din jur.

Eu nu ti-am insultat religia, crezul, pana la urma este problema ta ce faci in viata!

Ce am atacat a fost creatia in sine, opera, care nu respecta normele legale si logice.Orice poezie are un inceput, cuprins si incheiere, lucru pe care sunt sigura ca si tu le sti.Are rima, ritm si un scop(tinta, destinatie).Porneste de la emitator si sfarseste la receptor etc...

Consulta, te rog, spre binele tau, siteuri/ bloguri/carti ce trateaza despre redactarea unei poezii.Poti cere ajutorul celor ce sunt experti in versuri.

Cand nu indeplineste aceste lucruri, poate fi numita cacealma si nicidecum arta poetica!

Cele bune!

Anonim spunea...

Doamna Viorica, ce sa fac daca termenul i se potriveste perfect? sa reformuleze dumneaei idioteniile scrise si prezentate drept poezii si ne mai gandim cum procedam in consecinta.
Sau vi se pare ca bataia de joc pe care o practica aceasta femeie sub statutul de nevinovata si dornica de islam este ceva ce putem trece cu vederea?
Avem de ales intre doua variante: ori este proasta, ori este proasta. Alegeti-o doamna Viorica pe cea corecta.
Alexandru

Anonim spunea...

Sara tu vrei sa faci din Dana un Eminescu? Nu poate, acela e nivelul ei, asa ca lasa-o sa scrie toate prostiile ce-i trec prin cap, las-o sa jigneasca oamenii si sa repete intr-una ca ea nu jigneste. Daca nu-si da seama cand face rau altuia, atunci ce sa mai comentezi despre ea
?

karma police spunea...

ia uite ne jucam cu poezii? si eu si eu si eu

The minute I heard my first love story,
I started looking for you, not knowing
how blind that was.

Lovers don't finally meet somewhere,
they're in each other all along.

Rumi

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...