Pagini

15 nov. 2014

Un mic cadou pentru colegii mei de pe "Softpedia "


Dragi alegatori de maine, aia care veti ajunge la urne.....
Dragi colegi de pe forumul Softpedia, care sunteti asa de sensibili la "jignirile aduse romanilor " de catre mine dupa cum v-ati exprimat pe cele 3 topice despre vot,  se pare ca aveti obrazul destul de gros, daca mizeriile publicate in presa, la radio si la televiziune, ca cea de mai sus, si multele altele mai grave, nu v-au deranjat.
Rand pe rand, actori, cantareti, fosti profesori, fosti ingineri , fosti militari, fosti politicieni sau publicisti de tot felul,cine vrei si cine nu vrei, a aruncat cu oua clocite in Romania, dar nu v-ati facut ca nu vedeti..
Normal, pentru ca este jocul pe care il jucati si voi.
Sa jignim...sa lovim...sa mintim...sa distrugem ...dusmanul.....!!
Ati aplaudat gaurirea steagului, ati aplaudat limbajul suburban .
Ati cotrobait prin toate cotloanele mizere sa aduceti la lumina fie si o presupusa hiba a celor 2 candidati.
Ati coborat atat de jos, incat ati uitat ca luni, veti avea pe unul dintre ei presedinte, caruia trebuie sa ii acordati, daca nu respect, macar ascultare.
Asta daca cuvantul democratie mai insemna ceva in Romania
Vad ca nu v-ati simtit jigniti de vobele de mai sus, ale lui Don Malaiele, ca si de ale lui Nastase, sau Tudor Gheorghe, sau Beligan.
V-am jignit insa eu, bag seama.
Normal, dragii mei , normal ca v-am jignit afirmand ca nu voi vota.
Normal ca v-am jignit aratandu-va cat de falsa si gretoasa fata aveti, mai ales acei dintre voi ce o faceti pe patriotii...
Din Romania si mai ales, de conjuctura, din Diaspora, patrioti ad-hoc,   pripoasiti cu ocazia votarii
De 40 de ani de cand traiesc in alta parte decat Romania, am vazut ceva campanii electorale.
Dar, ceva la subnivelul celor din Romania nu am reusit sa vad inca niciunde.
Nu pe teren, nu pe forumuri si nu in mass media.
Este rusinos, cu adevarat rusinos cat de jos se poate ajunge , cat de ordinara comportare pot vedea atat candidatii cat si sustinatorii lor.
Dar, se pare ca tot sacul isi gaseste peticul.
Deci peticul cel mai potrivit pentru voi, dragii mei colegi va fi Ponta.
Nu ca l-as aprecia , ci pentru ca va seamana perfect.
Nici nu va dati seama cum se regaseste in cei mai multi dintre voi, desi unii l-ar vrea pe celalat ales.
O sa il inghititi, o sa-l apaludati, o sa-l periati, a sa-l ascultati TOTI, , TOTI, cei ce faceti pe aici talente
de romani constienti, sau de diaspora trezita subit la atitudine civica,.
De ce ?
Pentru ca pana la urma. camasa e mai aproape decat haina si pentru ca tot patosul si toata aroganta voastra este numai visul unei nopti de noembrie....
Luni va intoarceti cuminti la treburile obisnuite.
Fericiti ca ati fost eroi doua saptamani.


Desigur va intrebati, ce caut eu totusi pe aici ?
Intrebare fireasca , dar cu un raspuns la fel de simplu...
M-am obisnuit cu democratia , cu aceea ciudata situatie de a-mi spune parerea chiar daca nu e ca a altora si de a-i asculta si respecta pe altii, chiar daca nu sunt de parerea mea.
Scuzati....nu stiam ca am nimerit unde nu trebuie.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Iar esti suspendata Vioreao ??

Anonim spunea...

Adica tu poti jigni dar sa nu ti se intoarca si tie.
Bun asa.
Buna democratie e asta.
O fi buna pentru tine.

cherie spunea...

Esti la obiect! De cand suntem.... de vorbit nu ne prea opreste nimic. Este farmecul romanului (cu un singur r) :)

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...