Pagini

8 apr. 2015

Remembernadragii ?


-Remember Coane Fanica, cum sa nu remember, ca stiti...eu, imigrant sarac, famelie mare, 4 neveste, 12 copii, 3 pe drum si 2 in plan, asistat, batut de ploaie, batut de neveste, batut in cap, vai de zilisoarele mele...
Da, nadragii mi-i remember mintenas...
E nadragi fuduli nevoie mare....zici ca o gaina a facut un ou de curca...
Cam rariti ei pe la fund si intre picioare (nu, nu acolo, mai jos, la pulpe)
Dar inca se tin bine.
Se tin de Maslinuta...cum care ? sora geamana a lui Tincuta, care e din gasca cu Mihaeluta..
cum care ? sora lui Sercherica.
Nu secarica bre...Ser-ce-ri-ca .

Deci....Remember ??
Ca daca nu, te dau la intors si vai de tine.
La muzeu ai sa ajungi.
Sub sticla
Cu eticheta.
Pai frumos este ?
Asa o fata culta, desteapta spirituala, ironica, incisiva, molara, canina ?
Sa nu fi mai Polical Corect??

Nu se poate coane Fanica sa ma hingheriti asa....Zau ca ii remeber pe toti
Unu e la spiritualitate, doua la ortodoxie, trei la Poiana lui Purcan ,alte doua la catolichie,  patru  laortodoxie

Mai maimutoiule,ai mai pus ortodoxia odata

Sigur, coane Fanica , sigur ca am pus-o daca ziceti dumnevoastra ! cum sa n-o pun ?
Ca, acolo suntara 3 si domnul jupanaul si fiisu si ala fericit dar sarac cu duhul

Bine ma, vad ca la Remember stai bine...
Maine vorbim de bursa...Nasdaq si chestii de astea...
Remember ??

Remembernasdaq, Coane Fanica, stiti cat tin eu la onoarea Dumneavoastra
Daca e la o adica...merg pana la avertizare....ce zic eu avertizare ..la suspendare, merg Coane Fanica.
Pana in panzele albe...Pe parole mea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...