Pagini

24 ian. 2014

Basescu in vizita in Israel : "- Eu cu cine votez ...?"

Uite ce bine ii sta cu presedintele Israelului.
Stire notabila din Israel.
Chestia e ca Basescu avea in mana o sticla de un kil jumate, dar poza a fost retusata pe photoshop si i s-a pus in loc un pahar...
Saracu...

Imagine publicată

Dar nu s-a lasat intimidat cu una cu doua...
La dineul oficial din Tel Aviv, a cerut o ceafă de porc.
Când consilierii i-au şoptit că nu e un gest foarte elegant, s-a scuzat: “Nu ştiam că e Ramadan”.

Preşedintele a fost impresionat de zidul dintre Israel şi Palestina: - Mă gândesc să-mi împrejmuiesc şi eu aşa ferma la Nana, că e un doctor palestinian în apropiere.

Apoi a demonstrat că e expert în cultura şi civilizaţia evreilor: “Am văzut toate episoadele din Seinfeld”.
De asemeni ca are cunostiinte suspuse:  s-a interesat de reconstruirea Templului lui Solomon şi a spus că ştie el nişte băieţi deştepţi: “Să-l sun pe Umbrărescu, să vedem ce se poate face”.

Ce mai, una peste alta cat pe ce sa fie luat drept adevaratul  Mesia, atat s-a straduit sa transforme apa in whisky.

Dar despartirea a fost cordiala si chiar spinoasa chestiune a rastignirii a trecut fara incidente....
Ba....diplomaticc, a luat apararea evreilor  “Poate a spus Iisus ceva, poate i-a înjurat!”.
Si si-a facut cruce.

Nu stim daca a scuipat in sanii lui Udrea, caci camerele ne aratau deja perdeaua de plus....

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hahaha mi a plăcut
Shushuti

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...