Pagini

10 dec. 2013

Islamul religia pacii ?


Nici tu nu ai somn ??
Nici eu.
Am coborat sa-mi fac un tost.
O felie bacon,una cascacaval,la mijloc o felie de rosii si cateva masline fara samburi.
Ce mai e nou...? Vad ca da Sofocle cu atomica !!
De...postul pastelui...fasolica, varza...Se intampla si la case mari....

Nici nu stiu daca sa inrosesc oua anul asta...
Cred ca fac economie de vopsea si le citesc postarile lui Mihaela....se fac rosii automat.
Catorva le citesc din marea neinteleasa ThinkAbout...sa vezi ce galbene se fac.
Megara o sa le inverzeasca.Sper sa nu salute fascist, ousoarele mele si sa stea cuminti in cosul de nuiele,pre-destinat lor cu servetel alb inclus.
La cozonac chiar renunt.
Mai stiu eu ce aluat imi iese ?
Crezi ca e aluat bun, apoi intrii pe forum si te iei cu mainile de cap...!
Si nici nu am nuci. Poate pun totusi rahat.
Daca fetele sunt dragute imi dau si mie putin rahat.
Fara perje,.....rahat pur.
Din ala care a luat premiul Nobel
Am auzit ca au luat fonduri Europene sa mareasca productia.
Nu dinari, bre....Euro...moneda aia hartuita de musulmani,nu i-ar mai suporta pamantul, ca stau cu turnul in sus de 5 ori pe zi.
Bai....Oropsitule....nu te gandi la prosti....Stim ca ai comandat 300 de femei... .
Le-ai bagat pe toate in tancul de Mucava ca e cel mai istet tanc

Hai ca ma culc.
Toti dorm...unii chiar sforaie...sau vorbesc in somn...
Cum e Corneliu...
Zice:"Am venit din greseala pe aici dar nu mai fac....ce oameni...ce nivel..."
Auzi-o pe Libano-Constanteanca..."abbulafia...abbulafia...mincinoaso...mincinoaso...."
Saraca...
Nazdraqlina se perpeleste in somn mititica. Doarme pe burta si cu genunchii la gura.
Burta altuia, si genunchii vecinului...
Hai gata, ca ma tii de vorba.

Numai pocinoage....
Mi s-a ars tostul. Am varsat si laptele, m-am taiat cu cutitul si mai si stranut ca umblu cu picioarele goale
Cine zice ca islamul e religia pacii....????

PS.
Data viitoare am sa scriu in engleza sa priceapa si Searcher-Star...el engleza supse de la mamica lui...


Au dat like: ThinkAbout, Sofistikat,Mihaela5, Megara, Salome şi Nazdaq
S-a abtinut :  Pisa

4 comentarii:

mihaela5 spunea...

Ai avut o noapte grea , te cred . Ti-a mers cat ti-a mers cu minciuni si offtopic dar pana la urma ulciorul s-a spart. Si uite asa din cauza minciunilor te-au banat si de pe softpedia . mihaela5 was here si a dat Like .

Anonim spunea...

Mai Viorica.
Uite ce este, ai multe chestii reusite si pline de umor.
De ce nu faci o pagina speciala ?
Sa ne veselim putin.

M.

Anonim spunea...

Hi....! Hi.....!!

Anonim spunea...

Vio-Viorea, mi-a soptit o cucuvea....luate-ar dracu sa te ia...!

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...