Pagini

8 dec. 2010

"Cand spune un musulman unui crestin la multi ani , de ce ii spune ? Din respect ? Nu are ce sa caute respectul cand e vorba de credinta "

Sunt cuvintele administratorului forumului islamic "Rasarit" domnul Suleiman - doctor din Cluj Npoca
la care adauga:
Acela care arata respectul sau fata de o actiune religioasa neislamica , este egal ca cel care nu arata respect fata de o actiune Islamica .

Asa imi explic de ce la topicul pe care l-am deschis pentru a felicita de anul nou islamic musulmanii din Romania nimeni nu a indraznit sa replice ceva.
Paralizati de teama ca poate contravin la cine stie ce hadituri si fac pacate grele,au tacut toti ca mieluseii...
Asadar a spune  "la multi ani " sau "sarbatori fericite" vecinului,colegului de servici de ziua lui sau de sarbatoarea lui, atarna ca un greu pacat, cu care mergi atarnat toata viata pana in iad.....
Respectul,politetea,buna convietuire, nu sunt cunoscute in islamul pe care domnul Suleiman l-a adus din Jordania ???
Caci noi romanii crestini si musulmanii romani nu suntem obisnuiti cu asa ceva.

4 comentarii:

Rodica Botan spunea...

abbu...poate omul o face din...sinceritate.

"La multi ani", inseamna ca ii doresti omului o viata lunga. Si daca nu i-o doreste...ce vrei, sa minta omul?

Anonim spunea...

Vai de capul nostru daca am ajuns sa ne confruntam cu asemenea probleme.
Mi se face greata.
Corneliu.

viorica abbu spunea...

iata Rodica,o pista la care nu m-am gandit....!!
Corneliu,trebuie sa ne confruntam ca sa nu ne scufundam....!!

Anonim spunea...

N-am zis sa nu ne confruntam. Numai ca ma gandesc unde am ajuns...
Confruntarea trebuie dusa pe limba adversarului si dupa regulile lui, adica va trebui sa stim ce-l poate "convinge" cu adevarat.
Daca vom aplica prea multe finetzuri si "corectitudine politica" vom pierde partida, pentru ca ne va considera prosti.

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...