Pagini

26 iul. 2010

Stranutul in islam

Genialul copil minune al forumului Islamul azi -pe care l-am numit Profetul Bula- are un mare semn de intrebare:
As'salamu alaykum
Am auzit ca atunci cand stranutam ni se opreste inima..Este adevarat?

moonasdm,prietena mea stie raspunsul care este de la facerea lumii:
asa este!pentru citeva fractiuni de secunda ,inima se opreste si daca nu am inchide ochii ,din reflex in acel moment,cu siguranta ne-ar iesi din orbite;
de aceea ,musulmanul spune cind stranuta AL HAMDULILAH !
Adam(ra) cind i s-a insuflat sufletul pentru prima data la creere a stranutat,si astfel ingerul Gebriel l-a invatat ce sa spuna...

Saira pune lucrurile la punct:
Asta stiam si eu, insa nu am gasit un hadis care sa mentioneze oprirea inimii. Stiu hadisurile care ne indeamna sa spunem alhamdulillah si cele pe care ne indeamna sa spunem audhu billah atunci cand cascam, insa daca are cineva dovezi exact pe fragmentul "opririi inimii" ar fi perfect.
cauta fata...cauta...poate totusi scrie undeva -vezi si in biblie sau in papirusurile din Noua Guinee..
Ahmed...pe a lui :
Poate sa zica 10 medici ca nu e adevarat..degeaba nu ii cred..
Ei nu stiu sa faca o operatie calumea...)

Aici apare d-l andreevici...cel cu porumbelul cu ramura de maslin (in cioc):
Nu lua ca exemplu sau model medicii din România, de care statul își bate joc și nu le oferă ce au nevoie pentru a-și face meseria cum trebuie...
D-na Gabi,administratoare,care ininte de a posta isi aduce aminte ca e musulmanca....(!!!!)intareste spusele lui Bula ahmed
Intr-adevar asa este. In mod normal si daca ai intreba: poate sa moara un copil de 9 ani de la o fractura de mana, ti-ar spune ca nu... Realitatea demonstreaza altceva
etc....etc....dar nu va plictisesc prea mult...daca stiti un hadit pentru stranut,sau pentru ghiorait,sau pentru basinute....nu le tineti ascunse...lumea le cauta...!!!!

Un comentariu:

Geo spunea...

Am inteles tot de pe forumul lor ca si cand te stergi la fund trebuie sa urmezi un anumit ritual si neaparat numarul de stersaturi trebuie sa fie par. S-a intrebam pe moonasdm ea respecta chestia asta ?

Trimiteți un comentariu

alegeti va rog un nume daca comentati,
asa este politicos...